Ik ben ook bezig met de CB digitale testen. Zit nu op dag 13 en nog steeds negatief, heb wel al wat waterige afscheiding. Hoop dat het er wel aan zit te komen. Succes allemaal. Groetjes Cindy
@ Cindy, grote kans dat ie nog gaat komen dan toch? Op dag 13 kan het nog... Hier inmiddels dag 23. Gisteren zag ik geen smiley maar wel een donkere 2e streep (nog niet even donker) dus ik dacht vandaag wel een smiley te zien, nou niet dus! Het streepje is weer lichter. Zou mn piek dan toch gisteren zijn geweest? Iemand een antwoord? Groetjes jelske
Ik gebruik ook de digitale ovulatie testen van CB. Heb normaal een 25 dg cyclus en had dag 15 en 16 een positieve (smiley)test! Eerder heb ik wel eens gewone ovu testen gebruikt, maar vond het zeer moeilijk om te bepalen of ie nu echt positief was (het streepje juist interpreteren...) of nog niet. Enfin, nu digitale...wel zo duidelijk. @Jelske1978 Ik durf niet met zekerheid een antwoord te geven op je vraag, maar zelf zou ik persoonlijk nog even doortesten! Heb het wel eens gezien met de streepjes dat ie ff lichter werd en ineens de volgende dag echt positief. Liefs Mirre
@ Mirre, ik ga ook nog maar even door met testen klussen, want hij zou er toch wel aan moeten komen op dag 23, maar pfff..... lastig hoor! Groetjes Jelske
@bibu, zou het niet kunnen dat je al eerder in je cyclus je eisprong hebt. Deze maand heb ik ook voor het eerst ovutesten gebruikt en ik bleek ook al heel vroeg een positest te hebben had ik niet verwacht.
hallo meiden! wat zijn we lekker aan ht teste hahah wat ik nog even kwijt wilde is dat je met de testen van clear bleu wel ochtend urine kan gebruiken! ze zijn wel duur maar wel handig zeg maar nou voor mij morgen dag 15 afwachten maar weer hahah xx
hey meiden, vandaag dag 13 heb weer getest en weer positief ik denk dat ik maar eens aan een ontbijtje op bed ga zorgen nu hihi want deze x wil ik het toch niet missen veel succes met testen grtz.. Ramona
Vandaag dag 14 weer een negatieve test. Hoop toch echt dat ie snel positief is. Ik voel wel van alles in mijn onderbuik aan de linkerkant, iets boven de lies. Afwachten maar.....
pfff.... zou willen dat ie hier eens echt positief zou worden... paar dagen terug was ie wel een donker tweede streepje maar niet gelijk. Zou ik mn ei nou al hebben gehad? Ik blijf maar doortesten en klussen, maar word er wel chagrijnig van... Groetjes Jelske
Nee hoor je bent niet de enige. We zijn er deze maand niet meer aan begonnen, we klussen alsof ons leven ervan af hangt en dan zien we het aan het eind van de rit wel. Liefs, Bibu !
hoi meiden dag 15 heb ik eindelijk een dus s avonds geklust en vanavond nog een keertje moet goedkomen dan toch? hebben we weer ons best gedaan verder maar weer afwachten ik heb wel veel slijm maar niet dat het ontzettend rekbaar is jjullie wel? xx
Hoi dames,,,, Wij hebben ook geklust! was overheerlijke zondagmorgenwip! Wist niet eens van die streepjes op de test maar ach de wip was goed! Alle dames weer suc6 met afwachten! (incl de mannetjes) Mannetje van Heidiii
Nou, wat een hoop geklust! Hier nog altijd geen echt positieve test gehad, dus misschien 3 dagen geleden mijn piek, die niet hoog genoeg is voor een positieve test ofzo? Zou dat kunnen? Dat je bij je ovulatie al weinig LH uitplast? Groetjes Jelske
Heey jelske... hoe gaat het met je? Ik zie dat het ovulatie testen niet zo wil lukken bij jou... misschien toen bij die lichte streep (of had je nou geen streep gehad ) toch je eitje gehad... ik duim voor jou dat het raak is deze maand! liefs jollie
@ Jollie, dank je voor het duimen, ik hoop zelf ook wel dat het deze maand ook ons is gegund. Ik heb 3 dagen terug idd een test gehad waarbij hij niet positief was, maar de tweede streep donkerder was dan hij ooit is geweest. Echt duidelijk zichtbaar maar net niet zo donker als de controlestreep. Ik vermoed zelf dat dat mijn piek is geweest... we gaan maar afwachten! Groetjes Jelske
hoi jelske, bij mij was de streep ook altijd iets lichter dan de controlestreep. zo ook die keer dat ik zwanger werd. gr chantal.
Vandaag eindelijk op dag 17 een Wat was dat een opluchting, nu weet ik dat de eisprong eraan zit te komen. Ik heb de 1ste keer een kuur van Clomid gehad. Dit zou betekenen dat hij aangeslagen is. Dus vandaag en morgen flink klussen, en dan maar afwachten of het lukt ja of nee. Had eigenlijk niet verwacht een te zien, wilde weer nieuwe gaan halen, was namenlijk de laatste test. Had wel sinds gisteren ineens veel afscheiding.