Hoi, Helaas gister nog ongesteld geworden dus gaan we door naar ronde twee. Hopelijk lukt het dan.... we gaan er gewoon weer lekker tegenaan
Precies Mili, keep the spirit high Heb het gewoon fijn samen met je partner, zonder druk, dan komt jullie tijd ook vast.
Haha dank jullie allemaal, hihi zal wel lukken! We houden het gewoon leuk en proberen er niet teveel mee bezig te zijn....jullie ook allemaal succes en geluk!
Hoi MILI Ik geef je een hand, ik heb gister ook de gekregen, helaas. Heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog en kan 20 maart bij hem terecht, ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. Heel veel succes in de volgende ronde
Ja zal wel lukken, hihi we klussen wat af...haha Voel me wel beetje schuldig hoor...dat ik dan zeg helaas door naar ronde 2...en dan lees ik cyclus ronde 32.... ...denk dan wat zeur ik nu, PAS ronde twee.... Nou ja ik wens iedereen heel veel succes met klussen!
Tuurlijk ben je teleurgesteld als je niet zwanger blijkt...maar je zeurt toch niet! Je meldt alleen dat je doorgaat voor ronde 2 Ik kan me de tweede ronde niet eens meer herinneren Zegt toch niks, jij baalt ook! Maar...geduld inderdaad...tis nog lang niet bekeken voor je! Elmo