haihoo sind ik gestopt ben met de pil ben ik enkele kiolootjes aangekomen (wat niet leuk is ) krijg ze er ook bijna niet meer af. maar nu krijg ik elke keer zo van die rotopmerkingen van 'ben je zwanger?' of 'je bent precies zwanger?' 'precies wat bijgekomen, toch niet zwanger?' haaaaaaaaaaaatelijk ! zou ze allemaal wel op hun kop kunnen kloppen dan! nu denken de mensen van men omgeving natuurlijk dat we bezig zijn zwanger te raken (ook omdat ik zo veel last heb van acne) en dan is de verassing er straks toch af wanneer ik ga vertellen dat ik ECHT zwanger ben ! sorry moest er nu even uit! krijgen jullie soms ook zo van die rotopmerkingen? mensen kunnen soms toch wreed zij he!
ja ik ken het. kreeg zelfs te horen gooh wat ben je dik aan het worden. hahah mensen hielden er geen rekening mee dat ik lang 52 kg woog met mijn 1.70m Mensen zijn idd wreed. en af en toe kunnen ze je echt pijn doen.
en dan zeggen ze dat woorden geen pijn doen... yeah right! het brengt meer schade dan lichamelijk geweld! zeker weten! maar koppop we laten ons niet gek maken en hup die schouders eronder!
nou ik heb idd ook een paar kilo teveel aan mijn lichaam sinds ik gestopt ben met de pil, maar goed dat ter zijde. en op een gegeven moment zat ik op een verjaardag van mijn schoonzus, en in eens wanneer het een beetje een stilte is, vraagt haar schoonmoeder aan mij '' he ben jij zwanger?'' ikke natuurlijk een rode kop en alle ogen op mij gericht natuurlijk. en ik zei '' nee hoezo?'' -- '' nou je bent zo veel dikkerder geworden'' ..... nou ik kon haar wel wat. en helemaal om het feit dat zei ook niet echt bepaald slank is namelijk! pffff zei heeft zelf behoorlijke riggels zitten bij haar maag en buik en benen en hoofd ...! puh! [-( ik kan me er nu nog kwaad om maken! waar halen sommige mensen het lef vandaan om dat te vragen...!? terwijl ik er eentje ben die er altijd ontzettend voorzichtig mee ben, met dat soort dingen te vragen. 8) het is namelijk ook niet leuk om dat soort dingen zelf aan te moeten horen... maar idd sommige mensen kunnen idd beter eerst nog even drie keer nadenken voordat ze wat zeggen! xxx Swiggy
Ooooooh... Echt! Praat me er niet van! Nee, is niet leuk.. Sinds ik ben gestopt, ben ik ook binnen no time 5 kilo aangekomen. En de mensen valt het wel op. Gelukkig zegt niet iedereen er wat van, maar ja.. Soms wel en dan kan ik wel janken! Ja, ik weet het zelf ook wel en als je het dan van iemand anders hoort... Pff...
Nou meiden daar kan ik ook over mee praten. Een paar jaar geleden kreeg ik van de huisarts een andere pil, Diane 35, nou toen vlogen de kilo's er ook aan. Zegt er een collega tegen mij: "Zoooo meid jij wordt echt dik!" Nou ik kon hem wel wat aan doen! Sinds vorig jaar, januari 2006, ben ik gestopt met de pil. Nou als je sommige collega's ziet kijken af en toe. Pfffffffffffffffffffffff... Zoooooo meid, zegt dezelfde collega weer, ben je soms zwanger, de kilo's vliegen er aan bij jou. Toen heb ik echt tegen hem gezegd:" Als je nou niet je grote b*k houd tegen me!" Ik zie zelf ook wel dat de kilo's er aan zijn gekomen. Maar om daar steeds geconfronteerd mee te worden, is echt niet leuk! Op die momenten dat mijn collega dat zei, kon ik echt wel janken. (deze collega weet niet dat ik al 2x zwanger ben geweest, maar dat dit dus 2x is fout gegaan. Alleen sommige directe collega's weten dit)
Ja hoor weet je precies wat je bedoeld... Ik ben vorig jaar januari met de pil gestopt en behoorlijk wat aangekomen...niet echt leuk! Maar ik ging ook samenwonen dus gooide mensen het daarop...1: is het niet leuk als mensen zeggen dat je dik bent en 2: Het is helemaal ASOCIAAL als ze aan je vragen of je zwanger bent.! Zoiets vraag je toch niet, ik zou niet durven! Laat die mensen maar lekker en laat ze maar goed merken dat je het helemaal niet leuk vind als ze zoiets tegen je zeggen!
Wij waren een tijdje geleden met familie uit eten en toen vroeg het broertje van mijn vriend mij al steeds en ben je zwanger? Ik naar het toilet, ga je testje doen? Echt heel flauw. Zijn zusje zei al doe ff normaal straks zijn ze bezig en wil het niet lukken. Wat misschien ook echt zo is bij ons. Ik zat het te ontkennen dat wij bezig zijn. Komt hij van de week op de msn onder de naam van mijn schoonmams en vraagt hoe het gaat en ineens ben je al zwanger? Toen dacht ik dus gelijk OOOO Vuile rat jij bent het weer. Echt zo kwaad was ik . Ik vind het zo flauw.
haihoo ben ik toch niet alleen die zich zo ongelukkig voel , durf nog bijna niet meer in men blootje voor men vriend te staan , ik vind het echt erg schaam me dood, heb altijd strakke buik gehad, nu blubber blubber buik bah walg soms van mezelf en als ze dan nog zo hard dat zeggen tegen u is het best wel pijnlijk, heb ook niet zo een karakter om vlakaf en kei hard iets terug te zeggen ! tja eigenlijk zou het moeten ze sparen mij ook niet moeten ze maar antwoord terug kunne nverdragen ! xxxx bedankt voor jullie reacties xxx