Ik wil gaan beginnen met ovulatietesten. Hebben jullie tips welke goed zijn en ook niet te duur? Ga nu naar ronde vier met cyclus 28, 42, 28
Ik heb ooit de steepjestesten gedaan van de clearblue, maar die vond ik niet heel duidelijk. Uiteindelijk overgestapt naar de digitale van clear blue, die zijn super duidelijk, maar wel heel duur, zelfs als je de grootverpakking koopt... Succes!
Hier ook de dipsticks van Zwanger en Kids. Kijk maar eens op hun site. Kreeg er ook een keer een zwangerschapstest erbij, want ze hadden toen een actie bleek later in een bijgevoegd briefje. Wordt netjes en snel verzonden, en goedkoop. Ik denk als je er voor het eerst mee begint, deze heel fijn zijn. Je kan ze in grote hoeveelheden kopen dus hoef je ook niet zo 'zuinig' te doen
Ik heb net vandaag een doosje met 7 stuks van kruidvat gekocht. Voor mij ook de eerste keer. Iemand daar ervaring mee?
Bij mijn blijven de ovulatie testen negatief,,wel het gevoel dat ik een eisprong heb gehad, ivm vruchtbaar slijm. Groetjes wish
Ik heb die van zelfovulatietesten.nl en die bevallen goed.. Ik word gevolgd met echo's in het ziekenhuis en mijn ovulatie testen kloppen altijd... Ik heb 1 pakje CB met smiley (wel prijzig), als mijn dipsticks knallen check ik ze even met de smiley en dan weet ik dat het klopt... Foto is van afgelopen zondag en maandag morgen is hij gesprongen (dit was te zien op mijn echo)
Ik heb die van zwanger en kids besteld, nog geen ervaring mee. Heb wel ervaring met sensitest en daar was ik tevreden mee.
Ik begin deze maand ook met de ovulatietesten. Ik heb ze besteld via zwanger en kids. Nog even afwachten dus om te kunnen zeggen of ze me bevallen
Even een tip: Op marktplaats zijn veel nieuwe ovulatietestjes (in verpakking natuurlijk) te koop..ook die van Sensitest! Ik heb Sensitest gebruikt om zwanger te worden! Succes!