Snap er niets van. Het is voor mij alweer een tijdje geleden, dus hoe was het ook alweer. 17-4 ongi 1-5 had ik slijm 14-5 (nu net) had ik dus weer slijm je hebt toch per cyclus maar 1 keer slijmverlies? wie helpt me even. thanx
Ik heb morgen mijn NOD en heb sinds een paar dagen ook weer veel slijmverlies, waar ik draden mee kan trekken, geen idee verder meis! Heb dit ook nog nooit eerder gehad.
nou, raar hoor. Dan zullen mijn wel in aantocht zijn. Dat hele slijmverhaal- eiersprong, is dan dus ook maar een beetje natte vingerwerk! want als je een paar keer slijm hebt per cyclus tja...da's dan lastig he. Ik weet niet wat voor slijm hoor, ik veeg het af en trek het door. Vind het al ranzig genoeg
Slijmverlies heb je wel vaker per cyclus, alleen rond je eisprong is het rekbaar slijm en dus vruchtbaar. Groetjes jelske
Ja, maar je hebt verschillende soorten slijm. Maar ik vind het op alleen het wc-papiertje ook erg lastig om onderscheid te maken. Dus ik doe het ook wel eens anders
het verschil merk je wel goed wanneer het rekbaar ( stug) of waterig is. Als het erg stug is dan is het het vruchtbaarst..
Ook kan slijm soms oud sperma zijn zeg maar. Het is ranzig, maar wil je bepaalde tekenen van je lichaam volgen dan zou ik toch wat beter kijken wat voor soort slijm het is en anders idd niet op het slijm letten.
hihi, ik moet er wel om lachen hoor. Wat een gedoe met die slijmballen. Als het deze maand niet raak is, dan zal ik de volgende slijm-dingen gaan onderzoeken tadadadada inspector gadget 8)
Wahaha.. Gogo Gadget-fingers.... Ik vond het de 1e maand ook geen lekker idee, maar nu gaat het steeds makkelijker zeg maar. Maar durf alleen niet na gemeenschap rond eisprong, ben bang dat ik de zaadcellen ontvoer, Was echt superenthousiast toen ik mijn eerste vruchtbare slijm tussen mijn vingers had zitten. Het bestaat echt
Hahaha tja.. het is even een gedoe, maar je leert zo wel je lichaam beter kennen. Opgewonden slijm zeg maar heb je ook in verschillende vormen begrijp ik. Tijdens je eisprong is het heftiger ( cervixslijm) dan zeg maar normaal... Ik heb het idd ook als ik opgewonden ben maar niet rond mijn ei zit...
ga ik weer met mijn rare vragen: halen jullie dat dan van je wc papier af? of hebben jullie een andere methode
Ik heb ook een aantal keren echt naar binnen gemoeten met twee vingers. Ik weet niet of je bekend met met de website fertilityfriend.com Maar daar staat ook enkele methoden. En de verschillende soorten zijn:
jeetje, da's nog niet makkelijk zeg. Maar jullie 2 (las dat er 2 waren die dat al deden) is het dus wel al gelukt om het te vangen, en onderscheiden ps. vind het wel jammer dat je niet van iedereen direct kan zien hoe of wat. Het zou handig zijn als iedereen onderin ff schreef, hoe of wat. Dat praat soms wat makkelijker. Bijv. hoeveelste ronde...en of je al kids hebt. en eh wat is dat pendel tekstje: sommige hebben juni meisje, augustus jongen!? wat is dat?
Volgens mij is de rekbaarheid van het slijm de beste graadmeter, je moet tussen 2 vingers draden kunnen trekken van enige centimeters. Als je goed oplet, kan dat echt! Opwindings-slijm en oud sperma zijn niet zo rekbaar, volgens FF. Minder vruchtbaar cervix-slijm is ook niet zo rekbaar. Toch ben ik blij dat ik daarnaast ook temperatuur, zodat ik meer signalen heb.
heey ik heb ook 2 keer slijmverlies in me cyclus ik denk 1 keer voor mijn eisprong en de 2de keer ong een week voor mijn ongi dan heb ik het weer maar kan ik geen draden mee trekken groetjes samantha
heey annete110 somige menssen pendelen hier op het forum pendelen is afkomstig vanuit egypte en de mensen die pendlen gaan dan kijken welke maand je zwanger word, en wat het word. Dat word met je ombewuste gedaan . op internet staat er ook veel over groetjes samantha