Testen of niet..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nathaliiej, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ladies, wat zal ik doen..
    Cyclus was altijd 28 dagen, nooit pil, spiraal oid gehad.
    6 t/m 18 dec bloedverlies gehad, de miskraam dus. De 8e het vruchtje verloren..
    Woensdag 3 Januari licht bloedverlies, de 4e ook licht, en de 5e werd het wat meer, dus ongesteld.
    De cyclus was dus 27, nu had ik erop gerekend, dat ik Woensdag 30 Januari weer ongesteld zou worden, Dinsdag de 29e een testje gedaan, omowit. De dag erna moest ik voor echo's naar het ziekenhuis, ivm een vleesboom buiten de baarmoeder die niet meer te vinden was! Yes!

Bij de echo had ik verteld dat ik die dag weer ongesteld zou moeten worden, ze zag wel baarmoederslijmvlies van ongeveer een cm dik..
    Maar nu is het stomme, ik ben nog niet ongesteld!

Helemaal geen kwaaltjes die wijzen op ongesteldheid, en ook niks op een zwangerschap..:$
    Ik wil alleen niet teleurgesteld worden door een witte test..:(

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    He, lastig.. Maar meid, het enige wat je kunt doen is toch testen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. Heel veel succes en ik hoop ontzettend voor je dat je straks een positieve test kunt komen laten showen!!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Lastig hoor, maar testen is het enige wat je wat duidelijkheid kan geven! Veel succes!

Deel Deze Pagina