Hoi meiden, Bijna 17 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Nu hopen we zwanger te worden van een broertje of zusje. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een regelmatige cyclus van 35 dagen, maar nu is er echt geen pijl op te trekken. Ik geef nog steeds borstvoeding, dus dat kan er ook mee te maken hebben. Omdat ik echt niet wist waar ik in mijn cyclus zat (dag 33 vandaag) heb ik gisteren en vandaag ovulatietesten gedaan. Mijn vraag aan jullie: Is die van vanochtend (donderdag) 9.00 uur positief? Die van 15.00 uur was in ieder geval al weer negatief. Wanneer zou ik dan mijn eisprong hebben? Deze maand hebben we netjes om de dag geklust, behalve deze week natuurlijk. Zondag voor het laatst en dan vanavond weer. Op tijd denken jullie? Ervan uitgaande dat de test van 9.00 uur positief was. Ik hoor graag jullie bedenkingen! Ervaringen van meiden die zwanger raakten en borstvoeding gaven zijn ook zeer welkom!
Ik zou zeggen de derde van onder ziet er behoorlijk positief uit. Daarna zie je het weer aflopen. Spannend, succes!