Hallo allemaal, Ik zit met een vraag, hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben nu al een week of 2 bezig met ovulatietesten omdat mijn cyclus varieerd tussen de 28 en 42 dagen (ook al eens helemaal uitgebleven) Nu heb ik sinds zaterdag elke keer een licht 2e streepje gehad, maar telkens niet zo duidelijk als de controle lijn, gisteren na m'n werk was de test weer helemaal blanco, vandaag om 12 uur weer een licht streepje.. Ik vraag mij nu af of mijn testen gewoon geen knaller geven.. ?? Zou dat mogelijk kunnen zijn?? Aangezien er wel een 2e streepje in beeld is gekomen kan ik er toch van uitgaan dat ik m'n ei wel gewoon gehad heb?? Moet erbij vertellen dat de controlestreep ook niet elke dag even donker was.. Mijn laatste cyclus was 38 dagen en dat is ook wel zo'n beetje het gemiddelde.. heb vanaf cyclusdag 19 licht positief getest. Ik heb de testen van 123thuistesten.. Wie kan mij wat duidelijkheid/zekerheid geven????!!
Nee, dat tweede streepjes zegt niets over een eisprong. Ik heb de hele cyclus een tweede streep gehad, soms wat donkerder, dan weer wat lichter, maar altijd aanwezig. Je kunt je knaller inderdaad wel gemist hebben. Zelf heb ik twee maal per dag getest wanneer ik dacht dat mijn eisprong eraan kwam. Had ik dit niet gedaan, had ik het ook gemist, had om 12.00 een negatieve test (wel met tweede streep dus, maar overduidelijk negatief), om 18.00 een knaller en de volgende dag om 12.00 weer negatief. 123thuistesten heb ik geen ervaring mee, ik testte met de zwanger en kids testen. Maar het kan nog komen, als je een cyclus hebt gehad van 42 dagen, kan je eisprong dus best rond dag 18 komen.