Hallo ik ben opzoek naar een kinderbankje hij mag maximaal 1 meter breed en 80 cm lang zijn.het gedeelte tussen de armleuningen moet minimaal 65 cm zijn en maximaal 1 meter. de kleur in het zwart ik heb een foto`s bijgevoegd voor het soort idee dus als iemand iets weet dan hoor ik het graag
Ik heb 2 stoeltjes laten maken, zij maken ook bankjes. Precies zoals voor volwassenen alleen dan in het klein. Ik weet niet wat je eraan wilt uitgeven?
Misschien 2 van de stoeltjes van lief? Te krijgen bij bijv leenbakker? Niet precies wat je zoekt maar vind het zelf wel nette bankjes
JAa idd zoeits bedoel ik wel MAar het is niet voor kinderen hoor, maar het isvoor onze labrador Die vind het fijn om erop te liggen zodat hij naar buiten kan kijken, en hij vind het fijn om ergens met zijn hoofd op te liggen dus daar zoek ik he eigenliijk voor
Bij ikea hebben ze van die kleine bankjes, de goedkoopste zeg maar, die zijn 99 euro. Zitten voor geen meter maar voor een hond.. denk ik dat dat niet zo heel veel uitmaakt: KLOBO 2-zitsbank - IKEA Alleen zijn die dus wit. Maar misschien kun je er een kleed overheen leggen ofzo?
Ooh, hahaha, ben ik niet de enigste die voor de honden een eigen bankje koop Ik heb twee kinderbankjes voor onze honden gekocht bij de wehkamp, wel al een paar jaar geleden dus ik weet niet of ze ze nog verkopen maar je kan altijd even bij ze op de site kijken
Bedankt , maar die is helaas te breed, we hoeven niet zo`n brede bankje dus in de lengte geen 2 zits bank dat word veel te groot in elk geval bedankt!
Gelukkig ben ik ook niet de enige hihi.. Ik zal binnenkort eens op wehkamp kijken wie weet vind ik iets Nog meer tips zijn welkom hoor tis namelijk erg moeilijk
Helaas past het niet: Pebble Brown Bed Luxury Cushion Dog/Puppy Cat/Kitten Deluxe Pet Sofa Beds | eBay
Ik zal van de week eens kijken of ik ze kan vinden, de bankjes die ik heb lijken op het linkerbankje van het plaatje op de eerste pagina hier.
Ik had een chase longue voor mijn hond toen hij teveel last kreeg van op de grond slapen. Deze zijn ook vrij klein te krijgen. Misschien via mp iets te vinden?