He dames zouden jullie nog een keer mee willen kijken? Ik heb 15 oktober een positieve ovulatietest gehad, en 16 oktober savonds wat rood bloed bij het slijm (eisprong?). Nu las ik dat veel dames al vroeg testen, dus ik dacht waarom niet? Vandaag met volgens mij 8dpo een zwangerschapstest gedaan. Kunnen jullie daar iets op zien? De eerste foto is binnen 5 minuten, de 2e na 15 minuten
Dankje emetje, ik ben benieuwd! wanneer kan ik het beste weer een test doen? Of gewoon even mijn NOD afwachten?
Spannend zeg! Nod afwachten is altijd de beste optie, als je dat kunt zo niet dan beste om de 2 dagen, hcg verdubbelt elke 2 dagen nl. Succes!
Monique, bij deze de foto in daglicht. Aikien dankjewel! Ik ga denk ik toch maar wachten tot zaterdag dan hopelijk een knaltest!
Ik zie een lichtstreepje. Ik zal alleen pas testen als je nod is geweest. Dit ivm teleurstelling. Ik heb het zelf helaas ook een keer gehad en heb mij voorgenomen om deze maand pas na nod te testen. Ik hoop dat je zaterdag een knalstreep hebt!
Ik zie het streepje ook! Spannend. Ik ben ook met ovulatie testen bezig en heb gisteren al een bericht in het forum geplaatst, fijn om ervaringen van andere mensen te lezen. Ik zelf heb altijd laat mijn eisprong rond dag 23, vorige maand waarschijnlijk pas rond dag 28 geweest. Ben nu begonnen met testen op dag 16, afgelopen donderdag en twijfel nu of mij ei al geweest is aangezien er meteen op donderdag al een lichte 2e streep verscheen, de streep wisselt de afgelopen dagen maar wel een stuk lichter dan die van donderdag allemaal. Dan zou mij ei wel heeeel erg vroeg geweest zijn. Wat denken jullie? Ik Zag Bij Jou Tailsy dat je eerst ook iets Een streepje had, daarna weer lichtere testjes en toen pas knal. Ik test ook met zwanger en Kids, voor het eerst deze maand
Hoi Monique. Ik ben eigenlijk meteen nadat de ong. voorbij was met de ovulatietesten begonnen. Dit om mijn ei niet mis te lopen en die kwam ook eerder dan ik dacht Het zou best kunnen dat je je ei bent misgelopen, maar ik zou toch nog even doortesten. Ik had inderdaad eerst een licht lijntje, toen niks, daarna weer een licht lijntje en een dag erna een knaltest. Had toen ook wel steekjes onder in mijn buik. En het is ook mijn eerste maand met de zwanger en kids tests Hopelijk heb je snel een knaltest!
De nieuwsgierigheid heeft het toch overwonnen... net nog even getest. Het streepje is al een stuk donkerder