ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roosje1234, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1234

6 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    #1 roosje1234, 13 jan 2016
    Laatst bewerkt: 13 jan 2016
    Hallo dames

Graag zou ik even jullie advies willen, mijn man en ik zijn nu al een tijdje bezig we hebben een grote kinderwens. Ik loop al een tijdje bij de gynaecoloog i.v.m. een pijnlijke eierstok / baarmoeder ik zou eigenlijk vorige week al mijn eisprong moeten hebben maar heb hem niet kunnen vinder met mijn ovulatie testen ik bleef maar geen of lichte streepjes houden bij de een kwam een licht streepje bij de ander helemaal geen. Ik heb verschillende merken gebruikt maar nergens een positieve test uit kunnen halen. Nou had ik gister weer een afspraak bij de gyn, alles zag er gelukkig goed uit maar ik maakte me toch wel zorgen, toen zij ze tegen mij dat aan de grote van mijn ei te zien ik nu een positieve test zou moeten hebben, ik bij dat ik toch een ei heb eenmaal thuis meteen een test gedaan hier kwam een duidelijke streep op tevoorschijn maar nog niet zo dik als de controle streep , vanmiddag op het zelfde tijdstip weer een test gedaan en de streep was bijna verdwenen hij staat er nog maar heel lichtjes op als je er met een lampje op schijnt zie je hem. normaal zou je toch moeten denken dat de streep duidelijker word. Natuurlijk voor de zekerheid wel geklust maar word er een beetje wanhopig van. ik zal een foto erbij toevoegen zodat jullie het kunnen zien. de bovenste is van gisteren en de onderste is van vandaag. Was die van gister dag toch positief ???
    Gisteravond laat wel kruipend in bed gelegen van een stekende pijn in mijn onderbuik

Bijgevoegde bestanden:

• testen.jpg
      testen.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      7
  2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Mijn testen waren zo licht maar wel positief. Overgestapt op ander merk.

3. roosje1234

6 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    Helaas heb ik al verschillende merken gehad van goedkope testen van de action tot de duren van de cb

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dat is wel vervelend!
    Hou je je temperatuur wel bij?
    Ik denk dat je daar aan wel zou moeten kunnen zien of je überhaupt een eisprong hebt..

5. roosje1234

6 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    nee mijn temp hou ik niet bij omdat ik had gelezen dat je dan pas achteraf ziet of je je eisprong hebt gehad.
    Ik kom met regelmaat bij de gynaecoloog ze zegt me wel dat er een eisprong is en dat het ook te zien is ( ik krijg altijd inwendige echo`s ) gister zij ze me dat de test positief zou moeten zijn omdat ze aan de grootte kon zien dat het op 'springen' stond maar vond het gek dat het in een dag zo erg kon veranderen van een middelstreep naar bijna geen streep

6. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Action testen staan erom bekend dat ze heel kort op je piek reageren zodra ze iets oplopen moet je 2 x per dag testen anders mis je je piek ik denk als je bij die test die iets donkerder is savonds ook nog had getest je wel je piek had gevonden ik gebruik ze elke maand en vind elke maand mijn ei ik test meestal rond 11/12 uur en rond 19/20 uur bij mij is hij meestal in de avond postifief en de volgende dag is streepje alweer bijna weg hoop dat je iets aan mijn info hebt voor de evt volgende maand als het deze maand niet gelukt is natuurlijk heel veel s6😘

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Sommige vrouwen missen door die reden zelf hun lh-piek. De piek duurt bij de een een dag, bij de ander een paar uur.
    Dat je testen zo verlopen is dus niet vreemd.
    Ik denk dat het misschien toch slim is om wel te gaan temperaturen, ondanks dat je pas achteraf de bevestiging hier in ziet.
    Zo heb ik het ook gedaan.

Als je de donkerste test had gezien en 1 of 2 dagen later was je temp omhoog gegaan, was je nu wel zeker geweest van je ei. En wist je dat die test voor jou positief was. Nu weet je dat niet en snap je er niks van.

8. roosje1234

6 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    #NightShade Ja normaal test ik 2x per dag maar omdat ik vorige week eigenlijk mijn eisprong zou moeten hebben en daar geen piek in heb gevonden met verschillende testen en verschillende merken ben ik deze week niet meer gaan testen (ik gebruik al een aantal maanden testen van verschillende merken maar tot nu toe nog nergens een dikke streep op gehad ) totdat gister de gyn zij dat mijn eiblaasje groot was en elk moment kon komen dus ik was natuurlijk blij dat ik hem nog niet gemist heb had inderdaad misschien ook nog `s avonds beter kunnen testen. Maar bedankt voor je info ik hoop dat het deze maand is gelukt en anders zal ik volgende maand ook zeker in de avond gaan testen.

9. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Oke dan nou hoop heel erg dat het toch gelukt is deze maand en anders dat je volgende maand wel je ei zelf vind geeft zo veel meer rust ik temp er ook bij omdat ik toch wel zeker wil zijn of hij daadwerkelijk gesprongen is maar het is wel een gedoe kan me voorstellen dat niet iedereen daarop zit te wachten mij geeft het wel meer rust ik vind het wachtbankje al zo killing als ik dan ook nog niet zeker ben dat mij ei gesprongen is word ik helemaal gek hahaha maar dat is voor iedereen anders natuurlijk ga voor je duimen meis heel veel s6 En dat het maar gauw raak mag zijn 😘

10. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik krijg nooit hele dikke positieve strepen met de action test en ik heb toch af en toe een eisprong . Ik zie knallers voorbij komen, maar bij mij zegt het dus niet veel

Deel Deze Pagina