Eisprong na curettage, kijken jullie mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Indy89, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

23 dagen geleden heb ik een curettage gahad na 12w zwangerschap. Vruchtje was gestopt met groeien bij 10w.

Nu ben ik weer opzoek naar mijn ei, doormiddel van ovulatietesten en temperaturen. Mijn zwangerschaptesten waren wit, maar de ovu testen liepen nog langzaam af.

Willen jullie meekijken met mijn foto? Ik ben v.a. de 4e gestart met ovu testen, die bleven aflopen dus v.a. de 6e pas in dit schriftje geplakt. Nu zie je de testen aflopen want op de 10e is hij wit. Hij loopt de 11e en 12e op en vandaag weer af. Mijn temp was vandaag 0.5 gr hoger dus misschien een ei gehad:)

Ik had rond die dagen ook pijn iets hoger dan mijn liezen een soort steekjes, dat is nu ook over.

Als mijn test morgen wit is en mijn temp hoog blijft dan zou het dus mijn ei kunnen zijn geweest:)!

Wat denken jullie? Meer meiden die na hun miskraam of curettage hebben getest?

Gr Indy

2. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0

Lieverd vreselijk wat je hebt meegemaakt maar denk nog niet dat je ei is geweest... De testen van 2 be sure kunnen echt knallen kijk maar

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Als je het zo vergelijkt maken mijn testen inderdaad geen kans!

Dan ga ik gewoon door met testen en wachten op mijn menstruatie tot alles weer opgang gekomen is!

Als je iets graag wilt ga je allemaal dingen zien en voelen he:p!

Bedankt voor je reactie meid!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Wanneer was je test op hcg weer negatief? Of ben je gelijk daarna met ovutesten begonnen? En wat was je cyclus voor de zwangerschap?

Vraag ik om te bedenken of je eisprong eventueel al geweest kan zijn. Denk dat je je cyclus begin op de eerste dag van de negatieve zwtest moet rekenen

5. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Och meissie toch zelf in april 2014 een ma gekregen ik geloof dat mijn kinderwens toen echt op gang kwam en heb geloof ik wel een heel arsenaal aan testen zowel zw en ovu testen gedaan...
    Kan er wel een uitzet van kopen 😉, maar lieverd.. Neem je tijd ook om t te verwerken het een plekje geven heeft bij mij wel bijna een jaar gekost, klap op de vuurpijl heb ik nog 2 miskramen gehad vreselijk...

Maar ik hou me voor ogen ik kan zwanger worden nu nog 1 keer ajb blijvend.. Dikke knuf en heb je nog vragen hoor ik dat wel

😘😘😘😘😘😘💋💋💋💋💋💋

Liefs

6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi Nannete,

Op de 10e had ik een negatieve zw test. Mijn cyclus was rond de 25 dagen voor de zwangerschap. Was na het stoppen met veilig vrijen meteen zwanger, een cadeautje achteraf.

Als ik ga tellen v.a. de 10e kan de eisprong nog komen dus ik ga gewoon door! Dank voor je reactie!

@Babywish
    Bedankt voor je berichtje. Wat rot dat je al 3 mk achter de rug hebt:( lijkt me ook heftig!
    Ik heb er twee weken veel verdriet van gehad, maar ik wil heel graag door. De wens is nu groter, maar weet diep van binnen wel dat ik geduld moet hebben en dat het nog wel een tijdje kan gaan duren.
    Het moet geen obsessie worden natuurlijk, maar ik ben er wel veel mee bezig.

Dit forum geeft wel veel steun. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger worden♡

7. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Wat ontzettend naar meis maar denk ook niet dat je ei al geweest is helaas Zou toch nog blijven testen hopelijk vind je hem gauw dikke digi knuf 😘

Deel Deze Pagina