Hoihoi Pff wat ontzettend spannend. In deze week moet ik ongesteld worden of volgende week. Mijn cyclus is onregelmatig en vorige maand was ik in mijn 3de week ongesteld geworden in ieder geval 4 dagen bloed verloren. Nu komt mijn vraag welke test zou ik kunnen kopen om erachter te komen of ik zwanger ben? Ik ben echt zoooooooo benieuwd en het kleintje is zo welkom bij ons. Alvast bedankt voor het lezen. Liefs Zonnetje
Hoi wat is dpo? Ik moet deze week ongesteld worden maar omdat ik nogal onregelmatige ongesteldheid heb is het moeilijk in te schatten. Nu 4 weken geleden op 19 februari bloed verloren. En ik zou zo graag al een goede test willen doen. Liefs
Hoi, Dpo is days past ovulation. Dus het aantal dagen nadat je je eisprong heb gehad. Weet je dat mss?
Inderdaad de testen van het Kruidvat, gewoon de goedkope van 2 voor 5 euro. De testen van de action hebben bij mij ook altijd gedaan wat ze moesten doen.
Ik ben begonnen met Kruidvat 2 voor 5, helaas is het toen nooit gelukt maar ze gaven iig nooit vals positieve streepjes oid. Mijn eerste zwangerschap testte ik met die van de action, het was een dikke knal test en koop ze nu eigenlijk altijd van de action.
Bedankt voor de reacties. Ik ga dan voor de kruitvat testen. En ik heb onregelmatige cyclus dus ik weer niet hoe ik het moet uitrekenen Ik ben reuze benieuwd. En zal jullie op de hoogte houden. Nu bv last van hoofdpijn,last van onderrug af en toe. En zijkant van mijn borsten zijn gevoelig. En mijn buik is wat opgezet en voel kleine steekjes in mijn buik of het aan het trekken is vanbinnen. Ik wacht het af maar ohh zo spannend
Op heel veel testen staat dat het vanaf nod kan. Ik heb nu alleen clear blue digital in huis, staat ook op vanaf nod.