Hallo dames, Na 16 maanden honderden testen gedaan en geen een vaag streepje, nooit niet... gister ongesteld geworden dus hup ronde 17 in... maar omdat ik mijn avond eten eruit hen gegooid zei toch een stemmetje doe eens een test. Met dit als resultaat. Streepje verscheen tijdens doorlopen al. Omdat de test nogal geel werd toch eens water opgedruppeld en streepje bleef staan. Zou het dan toch bijna raak geweest zijn? Zaten we er zo dichtbij?
Ik zie inderdaad een streepje, je bent dus wel zwanger (geweest). Heb je deze test gisteravond of vanmorgen gedaan? Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen. Voor het zelfde geld zit het wel goed. Ik lees wel vaker dat er meiden zijn met bloedverlies in het begin.
Ben het eens met luckynumber4 zou alsnog goed kunnen zitten je hoort het wel vaker. Inderdaad overmorgen nog eens testen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik ben met beide kinderen de eerste twee maanden ongesteld geworden. Ik zou over twee dagen nog een testje doen!
Deze test is van gister avond. Vandaar hij geel was en ik er een paar druppels water op gegooid heb en streepje blijft staan. @ Nicole nee ik verlies echt helder rood bloed en tot nu toe meer dan normaal. Dus heb me ingesteld op nieuwe ronde. Dit geeft me wel moed voor de toekomst
Mutskeh ja dacht al dat hij lichtroze was. Zou toch eens overmorgen nog een testen gewoon om te checken. En mijn ervaring is wel dat je na een miskraam, mocht hier sprake van zijn, je extra vruchtbaar bent. Hou je ons op de hoogte
Doe ik umm... kijk het nog ff aan en als ik tijd en zin heb haal ik wel nieuw testje. Voor nu ben ik gewoon ongi iig...
Je zou alsnog zwanger kunnen zijn hoor. Niet dat ik je valse hoop wil geven. Maar ik had ook zulke testen totdat ik ongesteld werd. Dus ik dacht, oké pech, niet zwanger. 2 weken later dacht, eens kijken of die streepjes al weg zijn. Dikke knaltest opeens. Inmiddels 24 weken zwanger. Wat je zou kunnen doen is om de dag testen om te kijken of de streepjes toenemen of afnemen. Succes in ieder geval!!
De nieuwsgierigheid kon ik toch niet bedwingen en dus toch nog een test gehaald.. Vele malen lichter dan van de week dus vol goede moed door naar volgend eitje 😂 gek genoeg geeft me dit wel hoop voor in toekomst, het werkt dus nog wél
Mede Door jou verhaal won de nieuwsgierigheid van de wijsheid 😂 je hoort wel vaker dat ze toch ongi zijn en zwanger bleken.. geniet lekker van je zwangerschap
Haha snap ik!! Wou je echt geen valse hoop geven maar leek heel erg op wat ik meegemaakt hebt. Super balen dat de test lichter is, maar ik geloof dat je erg positief ingesteld bent!! Succes voor de komende ronde meid!!