HELP !! is er een kans dat ik zwanger ben ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by daddyslittlegir, Jun 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    dames ik heb een vraagje.. ik ben heeeeel dom geweest !!

ik ben een meisje van 22 jaar oud en ik gebruik al ongeveer 5 jaar de pil en is altijd goed gegaan. ik ben 1 mei ongesteld geworden tot 5mei en ben daarna begonnen met de nieuwe strip. volgens mij ben ik 2/3 dagen vergeten van de nieuwe strip waardoor ik 19 mei weer ongesteld werd tot 22 mei. ( ondertussen gestopt met de pil ). daarna heb ik een TE lange stopweek gehad van ongeveer 13 dagen. en ondertussen onveilig seks gehad.

ik vraag me nu af of er een verhoogde kans is op zwangerschap en waneer ik het zou kunnen testen

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Uiteraard heb je een verhoogde kans op zwangerschap, daar je de pil niet hebt geslikt zoals je die hoort te slikken. Geen idee wanneer je zou kunnen testen.

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

Jun 16, 2012
    583
    154
    43
    Waarom ben je gestopt met de pil slikken? En waarom onveilig vrijen? Je weet na vijf jaar pil slikken volgens mij best dat dat niet slim is.

Maar goed, gebeurd is gebeurd. Het is moeilijk te zeggen wanneer je kan testen. Ik zou zeggen over een week. Is die negatief, dan een à twee weken later weer.

Ga hoe dan ook naar je huisarts. Je kan nu nog maatregelen nemen om een zwangerschap te voorkomen. En daar heb je je huisarts voor nodig.

4. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    super bedankt voor de reacties !!

ik weet het .. was SUPERDOM !! ik heb net de huisarts gebeld de assistente wist het ook allemaal niet meer en zou overleggen met de arts. de vraag is nu of ik verder de strip moet afmaken en of ik het nu al kan testen

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    áls je zwanger bent, zou je dat 2 weken nadat je het onveilig hebt gedaan moeten kunnen zien op een thuistest

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    dat is ook mijn advies. een zwangerschapstest doen 2 a 2.5 week na de laatste keer! onveilige sex. Is die negatief dan is de kans groot dat je niet zwanger bent. Nu valt er echt nog niets waar te nemen mocht er een zwangerschap zijn

7. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik was vandaag even buiten in het winkelcentrum en ik voelde me ineens ZOOOOO MOE !! en kreeg hoofdpijn. ben toen terug naar huis gegaan en kreeg ineens het gevoel alsof ik in mn broek had geplast.

toen ik naar de wc ging zag ik dat ik wit waterig ( niet heel waterig ) afscheiding had. zegt dit iets over een zwangerschap ?

de huisarts heeft trouwens gezegd dat ik morgen ochtend een zwangerschapstest moet doen en verder moet gaan met de strip. na 3 weken opnieuw een zwangerschapstest.

8. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Realiseer je wel goed wat je wilt. Al is er een kleine kans dat je zwanger bent en je gaat door met de pil, is dit niet goed voor de kleine.

Ik durf er verder geen uitspraak over te doen, als je een zwangerschap vermoed let je overal op en vallen er dingen op die het normaal niet doen. Succes!

9. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL

dankjewel !!

misschien is het dan een idee om nog even te wachten met de pil. mocht ik zwanger zijn zou het welkom zijn !

jaaaaa het was echt niet normaal vandaag in het winkelcentrum !! ik zag alleen maar zwangere vrouwen en baby's werd er helemaal gek van !

en die witte waterige afscheiding dan ?

10. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ik ben net zwanger en heb 0,0 afscheiding, dus dat hoeft niets te zeggen.
    Ik zou even tot morgen afwachten en die test doen. Vanaf daar kun je verder kijken.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    13 dagen na 22 mei gewacht met innemen vd nieuwe pilstrip kan niet want dat zou 4 juni zijn en zitten nu pas op 1 juni.
    13 dagen na 19 mei is 1 juni en dat is vandaag. Dat zou betekenen dat je vandaag weer een nieuwe pilstrip bent begonnen.. maar in je verhaal zeg je ook dat dat niet klopt, dus je aangegeven data en/of lengte vd stopweek klopt niet in je verhaal.

Verder zou je dus 20 dagen na de laatste keer onveilige sex kunnen testen.
    14 dagen zou ik niet doen want misschien was je eisprong wel 4 dagen na de sex pas.

12. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

Apr 18, 2016
    1,725
    1,471
    113
    Als het welkom is dan zou ik sowieso niet starten met de pil. Mocht je dan namelijk wel zwanger zijn dan is dat slecht voor de baby. Ik denk dat morgen testen nog niets op gaat leveren, dat is te vroeg. Ik zou het nog even een paar dagen tot weken afwachten (afhankelijk wat de juiste data zijn, zie bericht van rogijuli) en dan testen. Nu testen is zonde van het geld van de zwangerschapstest want het is nog te vroeg om te testen
    Je afscheiding kan vanalles betekenen. Kan vruchtbaar slijm zijn en dat je nu rond je eisprong zit maar kan ook inderdaad zwangerschap zijn. Of dat er nu opeens je iets op valt omdat je ergens bang voor bent. Je lichaam kan je ook flink voor de gek houden
    Ik zou niet starten met de pil als ik jou was en dan over een tijd een test doen. Hou je ons op de hoogte?

13. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL

thnx voor je reactie!!

ik heb een paar uur geleden toch een testje gehaald en die was negatief. de huisarts zei ook al dat het nog te vroeg is om het te kunnen testen. ik moet het maar afwachten en over 2 weken weer testen. ik weet alleen niet hoe ik het moet volhouden. 2 HELE WEKEN WACHTEN !!!

maar als ik nu rond mijn eisprong ben wat betekent dat dan precies?

14. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Dat je nu vruchtbaar bent

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Afscheiding zegt helemaal niets! De ene zwangere vrouw heeft veel afscheiding en de ander niets.

Overal zwangere vrouwen en baby's zien zegt ook helemaal niets. Dat komt alleen maar omdat het hele gebeuren je zo hoog zit. Ik heb voor de eerste lang moeten wachten voor we er eindelijk voor konden gaan. En heb 6 jaar lang elke dag overal zwangere vrouwen en baby's gezien en was toch echt niet zwanger toen ;)

Rogijuli heeft een goed punt! Idd is 20 dagen na laatste keer onveilig sex beter om te testen. Ook zeg je idd steeds andere dingen. Die dagen kloppen niet helemaal en eerst zeg je dat je huisarts vind dat je vandaag moet testen en weer aan de pil moet gaan als die negatief is. En nu zegt je huisarts ineens dat het nu nog te vroeg is? Vreemd.

En krijg ook een beetje de kriebels over je vraag wat het betekent dat je rond je eisprong zit. Hopelijk denk je goed na wat je nu doet en heb je vanaf nu gewoon veilig seks m.b.v. condooms. Want aan de pil gaan is nu niet zo handig omdat het niet goed is voor een eventueel vruchtje

16. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL

dank voor je reactie

ik vind het zo vervelend dat ik zo lang moet wachten om het te kunnen testen vind het echt heel erg spannend. mijn vriend krijgt er ook helemaal kriebels van. ik heb zoveel dingen gelezen op internet dat ik er helemaal in de war van ben. ik heb vannacht wakker gelegen omdat ik zo een buikpijn had, het leek op menstruatie pijn maar dat kan het niet zijn. kon niet op mijn buik liggen van de steken.
    ik moet het maar afwachten en over 2 weken opnieuw een testje doen. als die ook negatief is wil ik aan de prikpil..... ik heb er echt een zooitje van gemaakt :( maar heb mijn lesje wel geleerd !!!!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je uberhaupt nog een kinderwens hebt (binnen korte tijd zeg ong een paar jaar) dan zou ik niet de prikpil gaan nemen!

18. daddyslittlegir

Jun 1, 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL

eerlijk gezegd hebben wij geen kinderwens binnen korte tijd.
    daarom lijkt het in mijn geval wel verstandig om aan de prikpil te gaan om dit soort stomme acties te voorkomen :D
    maar mocht het zo zijn dat ik nu zwanger ben willen we het wel houden

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Als je überhaupt ooit kindjes wil is de prikpil echt niet aan te raden. Een beetje beter je best doen met de gewone pil of een spiraaltje is het beste. De prikpil alleen nemen als je 100% zeker geen kinderwens hebt meid anders krijg je echt spijt.

20. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Weet je zeker dat je vriend hier ook zo over denkt? Over het "houden"gedeelte?
    Buiten dat het niet zo slim is om het onveilig te doen vanwege zwangerschap is het ook een goed plan om je op SOA's te laten testen en vriendlief ook voordat je uberhaupt iets zonder bescherming gaat doen.
    SOA's zijn voor je eigen gezondheid maar ook voor een kindje een enorm risico.
    Maargoed einde preek ;). Ik hoop voor je dat het een storm in een glas water is en je je lesje geleerd hebt.:)

Share This Page