Hoiii ik heb even een klein vraagje. Voel mij deze maand echt zwanger heb al 10 dagen hele pijnlijke borsten ze zijn gespannen pukkels die groter zijn geworden. Aders die te zien zijn. En ook nog een lage rugpijn. Was best wel zenuwachtig ren kon niet wachten om te testen met kv test. Ik moet eigenlijk 1 sept ongesteld worden. Maar testte vanochtend toch negatief 😔. Heeft iemand dit ook wel eens gehad. Die daarna toch op de dag van de ongesteldheid weer testte en postief was.
De dingen die jij omschrijft kunnen onmogelijk al 10 dagen van een zwangerschap komen. Als je nu nog 3 dagen voor nod zit dan zou je al vanaf 1dpo verschijnselen hebben en dat is echt niet van een zwangerschap. Zou toch nog even paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Hopelijk dan wel een mooie test! Je weet zeker wanneer je eisprong is geweest?
Ik sluit mij helemaal aan bij v2015. Als je de 15e je eisprong hebt gehad (hoe weet je dat?) dan zit je nu 11 dpo. Er zijn vrouwen die pas laat positief testen, alles voor je NOD kan nog wijzigen. Ik kan je helaas niet verder helpen, ik testte zelf 10 dpo vrij duidelijk positief.
ik heb in maart een miskraam gehad Toen had ik ook precies de zelfde kwaaltjes. En nu zijn we weer 5 maanden verder. Dus dacht misschien is het deze keer wel raak. Maar had toen getest op de dag dat ik ongesteld moest worden en was toen positief.
Kwaaltjes zeggen helaas helemaal niks. De maand dat ik zwanger werd had ik helemaal geen symptomen. De maand ervoor dacht ik ook van alles te voelen maar toen was er dus geen zwangerschap. Hoe heb je je eisprong vast gesteld?
Ik heb al altijd mijn eisprong gevoeld. Heb deze maand ook ovaluatie testen gebruikt . Daarna was het wel duidelijk dat 15de mijn eisprong was. Dus ben benieuwd. Ik ga donderdag maar weer even testen.
Volgens mij is het voelen van je eisprong echt heel onbetrouwbaar. Het is vaak de laatste groeispurt van het eitje, waarna het kán gaa springen (24-48uur later). Wanneer was je positieve ovulatietest?
12- 13-14 augustus. 12 augustus was het streepje iets lichter dan 13-14 augustus. En na een week had ik al hele erge last van mijn borsten. En soort van menstruatieachtig pijn. En nu nog steeds zere borsten en heeel erg moe. Maar moet wachten tot 1 sept. Het wachten is zoo moeilijk soms 😳
Je eisprong kan echt wel later geweest zijn dan je dacht. Ik dacht ook niet zwanger te zijn omdat ik voor mijn nod negatief testte... ik was dus wel zwanger, had gewoon te vroeg getest
De laatste keer dat ik zwanger was gaf mijn test pas 2 dagen na NOD een heel vaag streepje...Gewoon nog even geduld hebben dus.