Ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twijfelaartje23, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Welke ovulatietesten zijn het beste te gebruiken? En heeft het zin om ze te gebruiken als je menstruatie niet echt op gang wil komen na 3x de prikpil te hebben gebruikt vorig jaar. Okt 2015 was de laatste en afgelopen juli wel ongesteld geweest. Voor het eerst alleen nu blijft het weer weg..... ben niet zwanger! :(

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Voor mij werkten die van de action prima. Maar er zijn meerdere testen die goedkoop zijn en hun werk doen.
    Wat betreft de prikpil. Hier duurde het een jaar voordat ik ongesteld werd na stoppen met de prikpil. Vreselijk
    . Helaas was het daarna nog wat rommelig en is mn cyclus nooit echt stabiel geweest. Het is dan ook lastig te bepalen wanneer je moet beginnen met ovulatietesten

3. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de dipsticks van zwanger & kids. Geen problemen mee en snelle levering na bestellen :)

4. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Heb idd een doosje van de action meegenomen. Is het nodig elke dag te testen of kan het ook om de 2 dagen. Ben er niet mee bekend. En de 2 testen die ik gedaan heb de afgelopen 3 dagen gaven allebei een licht streepje die natuurlijk niks betekenen. Hebben alle testen dat er een streepje komt te staan?

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik test deze maand voor het eerst en ben begonnen op 1 dag voor ik mijn vruchtbare periode heb en ga door tot mijn piek voorbij is. dus dat zal ongeveer 9 dagen zijn als het goed is. ik begon dus 8 dagen na mijn eerste menstruatiedag

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Om je piek niet te missen is elkedag testen wel belangrijk. Soms zelfs 2x per dag. Als je niet elke dag test kan je namelijk heel snel je lh piek missen. Testen geven vaak de gehele cyclus een streepje. Ze hoeven niet op te lopen naar een positieve test toe maar kunnen uit het niets ineens knallen. Je eisprong is dan vaak binnen 48 uur na de positieve test. Uiteraard is regelmatig sex hebben ook niet verkeerd.
    Beginnen met testen is afhankelijk van j cyclusduur. Ik begon zelf meestal op dag 10 omdat ik vaak een vrij lange cyclus had.

Deel Deze Pagina