Hoi dames, Mijn sensitest is op 23 augustus (17.30) positief geweest zelfs donkerder dan de controle streep,vanavond is de test lichter (test word lichter als ei gesprongen is).. De claerblue is echter nog niet positief geweest. Ik zit nu op cyclus dag 17.. Vorige cyclus was dag 19 positief (sensitest).. Uiteindelijk was cyclus 33 dagen Ik test 2 keer per dag. Sochtends om 8 uur (ik ga om 5 uur sochtends plassen) en na m'n werk om 17.30 (4uur niet plassen en weinig gedronken) Denken jullie dat ik mn eisprong gemist heb? Is er iemand die dit ook had, ene test negatief de ander positief? Of iemand die nooit positief testte met CB?
Ovulatietesten zijn tricky met streepjes, ik dacht dat eisprong rond dag 15 was, dipsticks gebruikt, nu Kruidvat met 7 in een verpakking. Een paar dagen een even donkere streep, maar pas nadien toch wel een veel donkere teststreep, die even dik was als controlestreep, en dan weet ik nog niet of wel eisprong was. Ik heb ergens gelezen dat clearblue anders werkt ? Gebruik je de smiley ? Succes!
Dit is niet waar. De testen worden lichter omdat je LH-piek dan voorbij is. Het zegt niets over het al dan niet springen van het ei. Overigens vind ik het lastig beoordelen of je inderdaad je piek al hebt gehad omdat de testen op de foto al oud zijn en dus helemaal ingedroogd. Omdat de CB negatief was denk ik toch dat de dipstick nog net niet positief is geweest dan. Heb je beide testen met dezelfde urine gedaan? Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat ik geen smiley kreeg op de CB, in het begin wel later dan ik had verwacht, bleek een korte LF te hebben. Ik zou nog even doortesten en het bij voorkeur bij één merk dipsticks houden. Zie dat je nu geswitcht ben maar dan is het lastig vergelijken. En omdat de CB natuurlijk een dure aangelegenheid is zou je die ook alleen kunnen gebruiken als je denkt een knaller te hebben op de dipsticks.
Overigens vind ik het lastig beoordelen of je inderdaad je piek al hebt gehad omdat de testen op de foto al oud zijn en dus helemaal ingedroogd. Omdat de CB negatief was denk ik toch dat de dipstick nog net niet positief is geweest dan. Heb je beide testen met dezelfde urine gedaan? Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat ik geen smiley kreeg op de CB, in het begin wel later dan ik had verwacht, bleek een korte LF te hebben. Ik zou nog even doortesten en het bij voorkeur bij één merk dipsticks houden. Zie dat je nu geswitcht ben maar dan is het lastig vergelijken. En omdat de CB natuurlijk een dure aangelegenheid is zou je die ook alleen kunnen gebruiken als je denkt een knaller te hebben op de dipsticks.[/QUOTE] Ja heb beide testen met zelfde urine gedaan. Ik gebruik nu nog beide testen om te kijken of sensitest al lichter word. Test streep is nu iets minder donker dan vorige dagen in ieder geval.
Nee nog geen smiley te bekennen.. Vandaag op dag 19 (vorige maand was het op dag 19 positief).. Ik moet van umc utrecht door blijven testen tot maandag, als hij niet positief is mag ik bloedprikken om te kijken in welke fase ik zit van mn cyclus..
Ik ben deze ronde begonnen met die van Zwanger en Kids en gebruikte al een paar rondes de Clearblue Digital. Deze keer heb ik ze dus allebei gebruikt, mede om te kijken of ik die van ZeK kan gaan gebruiken omdat ze goedkoper zijn. Ze waren vrij makkelijk te vergelijken. Woensdag heb ik een echo gehad en waren er meerdere follikels / cystes te zien. Pas vanmorgen testte ik positief op beide tests. Ze waren ook allebei duidelijk donkerder dan eerdere dagen. Bij een smiley van CB kijk ik toch ook altijd even naar de streepjes. Moet wel zeggen dat ik die van ZeK niet fijn vind in gebruik. Mogen niet met ochtendurine, moeten op een vast tijdstip over dagen om te vergelijken en 2 uur vantevoren zo min mogelijk drinken. Ik werk niet regelmatig en met deze temperaturen 2 uur weinig drinken is gewoon niet te doen. CB doe ik gewoon bij eerste plas en klaar. Ik heb weleens gehad dat ik op de CB geen smiley had en de streepjes toch even donker leken. De dag erna had ik wel een smiley. Ben met de CB dus niet bang om een eisprong te missen. Ik vind het fijner om gewoon wel of niet een smiley te zien dan streepjes te moeten interpreteren. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Ok in welk traject zit je? Ben je met IUi bezig? Ik vind het ook vrij irritant dat testen. Ik ga doordeweeks om 5 uur sochtends plassen en dan om 8 uur testen, en na m'n werk weer. Ik probeer dan om 3/4 uur niet te plassen en te drinken. In de clearblue staat 4 uur niet plassen en 2 uur niet drinken. Dat geldt ook voor die van sensitest. Heb jij met ochtend urine positief getest? T schijnt dat het dan een valse uitslag kan geven omdat t dan te geconcentreerd is? De streepjes op de CB test zijn nog nooit gelijk geweest deze ronde.. Dank je wel. Jij ook succes.
Hoe is t kleintje ? Ik zit een beetje on t zelfde schuitje alleen worden ze bij mij helemaal niet positief op dit moment zit nu op dag 19 en nog niets heb jij al een positief ?
Ah dat is balen.. Frustrerend hè dat testen!! Heb je een regelmatige cyclus? Vanochtend negatief weer. Sensitest weer lichter dan gisteren. Ik denk zelf dat ik m 23/8 om 17.30 had, ik heb daarna de volgende dag om 08.00 pas weer getest, daar zat 14 uur tussen. Misschien had ik savonds nog eens moeten testen ofzo. Ik ben nu gestopt met testen. Morgen umc bellen en vragen wat ik t beste kan doen.
Mijn cylcus varieert van de 27 tot 31 dagen maar altijd tussen dag 15 en 17 zn beetje een positief dus snap t niet ik test wel 2x per dag s,ochtends en s,avonds en soms smiddags mn piek is niet zo heel lang maar 12 uurtjes of zo dus kans dat ik hem anders mis is behoorlijk groot maar ik temp er ook bij en daaruit blijkt idd dat ik nog geen ei heb gehad zou wel een behoorlijke lange ineens Bij jou lijkt t me wel duidelijk dat je hem.idd gemist hebt helaas dus had je toch op de sensitest af moeten gaan doe vond ik gehoorlijk positief de cb heeft net iets meer nodig om een smiley te krijgen denk ik dus als je miss 6 uurtjes later weer getest had he miss wel positief getest het is altijd lastig kleintje ik heb altijd een beetje zoiets van oh als hij maar komt die piek en altijd netjes een mooie piek helaas nu ng niet
Ok dat is vreemd dat je nu ineens een langere cyclus hebt. Ik ga voor je duimen dat je binnenkort n positieve test hebt.. Nog even doortesten laat t weten als je m als nog krijgt
Hoe is het bij jou kleintje ? Ik had toch gisteren een positieve clear blue jeejj heeft even geduurd maar alsnog gekomen
Haha ah gelukkig!! Toch nog! Dan kan ik nu duimen voor een positieve zwangerschapstest? Maandag contact gehad met umc. Ws echt op de 23steeds mijn ovulatie gehad. Volgende cyclus ga ik uit van sensitest. Vind de gok te groot om met CB te testen. Ga m evengoed gebruiken maar als ik weer geen smiley krijg, ga ik wel uit van sensitest. Op naar de volgende ronde dan maar.
Dat is wel heel erg balen kleintje je kan hem ook ter controle gebruiken idd en als ie niet positief idd van de sensitest uitgaan niet elke test past bij elke vrouw dat is gewoon zo ik kan de sensitest niet gebruiken die worden bij mij juist niet positief ( de normale dan he niet extra gevoelig ) succes voor de volgende ronde