Dag dames ik ben de afgelopen 2 weken bezig met testen maar de zwangerschaps testen blijven steeds negatief. Nu heb ik gister ook getest niks te zien, wou hem net weg gooien en dacht kijk nog een keer met de lamp(ik weet het dom) maar nu zie ik in de verte toch een heeel licht streepje. Nu heb ik bij de andere test gekeken van eerder maar daar is eena ook geen licht streepje gekomen. Betekend dit nu dat er toch hcg in mijn lichaam zit?
Zou kunnen inderdaad. Maar de kans dat ie vals positief is is ook groot natuurlijk. Misschien opnieuw testen? En heb je een foto ervan?
Ben je al 2 weken lang elke dag aan t testen? Vanaf je eisprong dan neem ik aan? Als dat zo is, waarom?? Hoeveel dpo zit je nu?
Na hoe lange tijd na de afleestijd gezien. Buiten afleestijd mag je die testen niet meer beoordelen. Kan ook een indroger zijn
Maar ehm... probeer je nu al weer zwanger te worden? Klik kindje js 2 maanden oud.... Denk dat je dan nog wel goed vruchtbaar bent hoor dus als je het gewoon probeer zonder elke dag te testen , komt het vanzelf. Geniet van je baby... ik was na 6 weken pas hersteld hahaha
Een test heeft ern maximale afleestijd van ik meen een half uur. Staat ook in de bijsluiter dat je het binnen de maximale afleestijd af moet lezen. Dat heeft een goede reden. Een dag later aflezen heeft dus totaal geen zin en zegt niks. Nieuwe test doen en binnen de maximale afleestijd aflezen.
Haha ja wij willen graag de leeftijden dicht bij elkaar hebben gelukkig was ik na 2 weken alweer hersteld. En onze kleine man gaat heeel erg snel hij wil nu al steeds staan en zit alleen dus daar heb ik binnekort ook geen baby meer aan ben ik bang😞😞
Nee, ze zegt alleen dat hij al vaak wil staan. Denk je er wel om? Het is niet voor niks dat zo snel zwanger raken vaak word afgeraden. En ben jij niet nog aan het bloeden dan? Ik werd pas na bijna 7 maanden weer ongesteld. Je cyclus moet ook even herstellen he.
Een baby blijft hij tot 1 jaar. Feit dat je zoon veel wil en dus snel onafhankelijk van he wil zijn, mag nooit een reden zijn om dan maar weer aan een 2e kind beginnen. Maar dat ter zijde. Heb je al wel een cyclus weer gehad?? Ik zou eerst eens wachten tot je weer ongesteld bent geworden en dan he ei opsporen met ovutesten. Je cyclus kan behoorlijk vd leg zijn zo kort na de bevalling.
Een kind van 2 maanden mag (en kan) nog niet alleen zitten. Is ontzettend slecht voor de heupen en rug van je kleintje. Geniet eerst nog even van de baby in je armen, dat is mijn mening in ieder geval. Het is ook voor jou niet gezond om nu alweer zwanger te worden. Ze zeggen niet voor niks negen maanden zwanger en negen maanden ontzwangeren.
Het willen staan is normaal voor baby's. Volgens mij doen ze dat allemaal. Daadwerkelijk staan is een ander verhaal! Doen ze echt pas veel later. 😁😁
Ik vind sommige reacties nogal heftig. Als TS nu graag zo snel weer een kindje wil dan moet ze dat toch zelf weten? Ik ga ervanuit dat ze weet wat ze doet TS: heb je al getest met een nieuwe test en afgelezen binnen de afleestijd?