Vorige maand een aantal positieve testen maar helaas toch ongesteld geworden. Deze maand toch nog 1 keer geprobeerd voor ik deze menstruatie zou starten met nieuwe behandeling. Vandaag 9dpo en had al aantal symptomen zoals, pijnlijke borsten maar apart, sterke reuk van alles en om alles kunnen huilen. Met lood in mijn schoenen en angst op een negatieve test getest vanmiddag. En tot mijn verbazing verscheen na één minuut al een tuurstreepje die na 3 min op de foto ben gezet en na 15 min pas goed opgedroogd en duidelijker was. Wat vinden jullie? Voeg 2 foto's toe. Eerste is die na 15 min een de 2e na 3min. Zal het dan toch weer raak zijn?
Ow meiden ik vind dit zo super spannend!! Ben blij dat ik hem niet als enige zie. Morgenochtend maar een nieuwe doen met ochtendurine. Mijn hele lichaam schreeuwt zwanger te zijn maar ben super bang er toch naast te zitten
Helaas gisteren ochtend een omowitte test. Waarschijnlijk was de eerste test dus foutief. Nu geen testen meer in huis. Dus vanmiddag even langs de winkel voor vanmiddag of morgenochtend. Ik zat gisteren 4 dagen voor nod. Hoe groot is de kans dat hij toch nog wel positief word? Ik acht de kans zelf super klein. Maar wil nog niet alle hoop laten varen hihihi
O jammer sennie! Maar lees hier maar eens rond: er zijn genoeg dames die pas op of na nod positief testten.
Kans is nog steeds aanwezig je bent nog vroeg maar als je zwangerschaps symptomen hebt maak je hcg aan en dan zou je een duidelijkere test verwachten
Nee was helaas niet meer nodig. Ben gisteren al ongesteld geworden. Maar gelukkig gelijk kunnen starten met kunstmatige cyclus. Dus half januari eindelijk weer een terugplaatsing
Wilde net zeggen hè bah maar het heeft ook een positieve kant lees ik. Veel succes en hopelijk snel een mooie test in handen
Dank jullie wel meiden. We kijken erg uit naar de terugplaatsing. Dan is er eindelijk weer een mooie reële kans op een zwangerschap. Mocht ik positief testen kom ik hem hier uiteraard dan showen