Goedemorgen allemaal, Ik ben moeder van 2 dochters en voel me de laatste week misselijk en heb last van steken onderin mijn buik. Ik voel me eigenlijk net zo als aan het begin van mijn 2 voorgaande zwangerschappen. Ik twijfel of ik zwanger ben omdat het niet gepland is en ik de anticonceptie pil gebruik. Ik ben wel rond de kerstdagen ziek geweest (met spugen). Vanochtend heb ik een test gedaan, in eerste instantie zag ik geen streepje tot ik er een grote lamp op zette, toen zag ik toch heel licht een streepje. Zien jullie ook een streepje of verbeeld ik mij dat? Groetjes Wendy
Ik zie wel een streep op de onderste foto! Kan niet goed zien of die roze of grijs is. Als die grijs is kan het een indroger zijn. De kv vind ik erg langzaam opdrogen dus morgen zeker nog een test doen.
Oh oh, op de onderste zie ik inderdaad ook een streepje... Misschien over een dag of 2 nog een keer testen? Ik hoop niet voor je dat je zwanger bent.
Bedankt voor je reactie. De test is van een half uur geleden, weet niet of je dat al een indroog streepje noemt? Het is niet gepland maar zeker niet ongewenst hoor!
Officieel mag je hem alleen binnen 5 minuten aflezen of zoiets? Maar het streepje lijkt wel echt roze vind ik... Jeetje, dat zou wat zijn zeg. Maar het is nu echt even afwachten. Je weet nu gewoon eigenlijk nog niks.
Ik zeg zwanger. Kruidvat heeft tegenwoordig wat langer tijd nodig om op kleur te komen. Dat je hem dus pas echt goed ziet na een half uur is niet vreemd.
Bedankt voor jullie reacties. Het is wel even iets om te verwerken maar ik ga niet op de zaken vooruit lopen. Morgen of overmorgen doe ik gewoon nog een test! Jeetje wat spannend...
De onderste test is wel duidelijk roze vind ik! Ik denk zwanger.. Even kijken wat de volgende testen doen. Spannend hoor! Ben je wel voor de zekerheid gestopt met de pil slikken?
ehhh, volgens mij wil ze juist niet zwanger raken hoor. Dus hoop voor haar dat hij niet op gaat lopen. Wat nou als je echt zwanger bent?
Het is inderdaad niet gepland en ik zal wel weer even mezelf bij elkaar moeten rapen als ik echt zwanger blijk te zijn. Maar het is ook een geschenk en ook met drie kids zal het vast heel gezellig worden. Ik moet nog wel even aan het idee wennen, mijn meisjes zijn 3 en bijna 2 dus was net weer een beetje uit de baby-tijd!
Ik zie ook een streep! Jeetje wat spannend kan goed begrijpen dat dit even moet inzinken! Benieuwd naar je andere test