Na vrijen direct naar het toilet (?)

Discussion in 'Zwanger worden' started by michaela83, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michaela83

Oct 15, 2007
    68
    0
    0
    Hallo mensen,

Even een vraag, misschien een rare vraag, maar ik wil weten hoe jullie dat doen.
    Als mijn vriend en ik hebben geklustst, ga ik meestal direct naar het toilet. Ik blijf eerst even liggen, en daarna ga ik naar het toilet, en veeg de sperma weg :oops: omdat ik het niet echt fris vindt als er alles uitloopt als je in bed ligt, :oops:
    Maar ik heb eens op internet ergens gelegen dat als je zwanger wilt worden, je na het klussen het beste kunt blijven liggen, en niet direct opstaan en naar het toilet gaan of onder de douche de sperma weghalen, want dan heb je minder kans dat je zwanger wordt.
    Is dat zo of zijn dat maar fabeltjes? want ik vroeg mij dat gewoon eens af, en vraag mij af hoe jullie dat doen, :oops:

Hopelijk vinden jullie mijn vraag niet stom.

Liefs

2. hoi.

ik vind je vraag niet stom.
    meestal als wij met elkaar naar bed zijn geweest, blijf ik nog halve minuut liggen en daarna gelijk naar wc.
    en je ziet het resultaat: ZWANGER!

dus volgens mij maakt het niet uit.
    het goede zaadje wordt er toch wel ingeschoten als het zover is. die hou je niet tegen!

3. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Ik heb me dat ook afgevraagd.
    Ik doe precies hetzelfde, even blijven liggen en daarna naar het toilet.
    Volgens mij maakt het niet uit.

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ga meteen naar de wc toe vind het ook niet erg fris om teblijven liggen terwijl het gaat lekken hahha

5. michaela83

Oct 15, 2007
    68
    0
    0
    Ah oke, gelukkig ,ben ik niet de enige die na een minuutje naar de wc gaat.
    want het is idd niet echt lekker nee als het begint te lekken daar beneden, :D

thanks voor jullie antwoorden, :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,427
    36,304
    113
    hee, ik ging ook altijd direct naar de wc hoor, zo'n rotgevoel anders! En jesper is nu iets ouder dan 8 weken, dus het maakt echt niet uit hoor.

7. Niet meer actief

een goede zaadcel bereikt het eitje in 5 minuten

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik blijf tegenwoordig maar wat langer liggen. Ging eerst ook altijd meteen naar de wc.

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Nou Miranda, dat is niet zo hoor! Eerst blijft een zaadcel wat hangen in de baarmoedermond, waarbij hij "schoongespoeld" wordt door het slijm en daarna duurt het nog een paar uur voordat hij uiteindelijk het ei vindt. Over het algemeen wordt aangeraden nog een minuut of 5 (eventueel met een kussen onder je kont) te blijven liggen. Of dat veel scheelt denk ik niet. Ik ga ook altijd naar de WC. Die ene keer dat ik zwanger geprikt was (zoals mijn hubbie dat zo charmant zegt), was ik gelijk gaan douchen, dus zelfs dat heeft het niet tegengehouden!

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Er stond hier op de site ergens een filmpje en daarin zeiden ze dat de zaadcel er 2 dagen over doet om bij het eitje te komen.

11. Niet meer actief

heb het ook maar een keer gelezen stond er echt

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik blijf tegenwoordig een kwartiertje liggen ofzo, voorheen gelijk naar de wc.
    Vind het zo vies al het er uit loopt! Daarom heb ik ook een doos tissueas bij de hand om het ergste weg te vegen!

13. haha.

ik dacht altijd dat ik de enige was die gelijk naar de wc ging, maar blijkbaar dus niet.
    ik dacht ook dat het erg slecht was.
    mja. ik ben ook gewoon zwanger geworden

14. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat van dat eitje er binnen 5 minuten is dat klopt niet hij moet namelijk nog een hele weg afleggen eer hij daar aankomt

dat heeft me gyn namelijk helemaal uitgeleg het duurt indd 2 dagen

15. Niet meer actief

dat dacht ik ook altijd maar dit heb ik gelezen,..zal wel vergissing zijn dan :(

16. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    en ook ik doe hetzelfde,eerst even blijven liggen en daarna naar de wc.

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb hier ook wel eens gelezen dat er tijdens de vruchtbare dagen veel minder spul terugloopt dan tijdens onvruchtbare dagen, omdat de baarmoedermond in vruchtbare dagen meer open is.

Haha, krijg je een extra selectie wanneer je na 5 minuten naar de wc gaat: de zaadjes die dan nog geen veilige plek hebben gevonden bij de baarmoedermond kunnen ook maar beter niet in de race om het eitje blijven. "Helaas, je gaat niet door naar de volgende ronde!" :D

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ga zelf ook altijd meteen naar het toilet....

Weet niet...maar van sex moet ik plassen?

Met een ejaculatie wordt het allemaal met zo'n kracht naar binnen 'geschoten' dat het er echt nog wel veel zaadcellen binnen blijven. Plus je hebt er niet voor niets miljoenen nodig om er van 1 zwanger te raken. (wat ik nog steeds bizar vind hihi)

19. michaela83

Oct 15, 2007
    68
    0
    0
    hihi oke, ben ik dus niet de enige.
    Mijn vriend zegt ook weleens voor de grap van: ga eens op je hoofd staan, dan kunnen die zaadcellen sneller en beter naar binnen zwemmen. Hihi, zo grappig.

20. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Als ik terug ga rekenen denk ik dat ik onder de douche zwanger ben geraakt...

Share This Page