Gister de hele dag flink beroerd geweest. Een een of ander virus denk ik. Heel veel spugen en flauwvallen. Echt niet fijn. Ook last van een zeer rommelige maag en darmen. Het lijkt wel alsof er een baksteen op rust. Ook nog eens buikgriep. Kortom heb me gister heel vervelnd gevoeld maar vandaag wel weer wat beter. We gaan weer aan de klus! Geen probleem. Of misschien toch zwanger,ik weet het niet. Groeten jennie72 Bloeddruk was 90 over 60
Hey meid, wat onwijs rot voor je! Laten we hopen dat je je zo rot hebt gevoeld voor een bepaalde reden... Probeer een beetje van het weer te genieten! Misschien dat dat helpt om je weer wat beter te voelen! Succes!
vervelend meid mischien is het wel wat je hoopt trouwens zag je bloeddruk staan is wel erg laag moet ik zeggen
He dames bedankt voor jullie lieve woorden. Ik weet het dat mijn bloeddruk veel te laag is maar niets aan te doen. Voel me alleen snel duizelig Dus daar leer je mee leven. Alleen gister wel heel laag. Nu vandaag weer stukken beter. Nu maar hopen dat dit niet de enige reden is waarom ik mij zo beroerd voelde gister. Ik geniet van het lekkere weer. 8) En volgende week maar weer eens testen. Ik kan niet veel anders al is het wel lastig dat gewacht. Tot je iets weet bedoel ik.Groeten en bedankt jennie72