Hoi allemaal, Ik ben nu ong 3 dagen na mijn nod als ik het goed heb, heb vorige maand een cyclus gehad van 34 dagen en zit nu op 33 dagen, ik dacht gisteren doe even een testje en tot mijn grote verbazing zag ik 2 streepjes, meteen een clearblue gepakt en die gaf ook aan 1-2 weken zwanger! Helemaal blij natuurlijk en het was rond 16:30 uur dat ik testte... vanmorgen dacht ik nog even met ochtend urine te testen maar ik vind het streepje nog niet echt veel duidelijker worden terwijl dat eigenlijk wel zou moeten toch met ochtend urine? Ik heb een foto geplaatst met de bovenste 3 testen zijn van gisteren en de onderste van vanmorgen... zou ik straks nog is moeten testen met mijn 2e urine? Of wat vinden jullie ervan?
Als je oploop wil vergelijken dan moet je altijd met dezelfde urine testen, dus bijvoorbeeld elke keer de 2e urine. 2e urine is meestal geconcenteerder dan de eerste dus kan goed zijn dat het streepje daarom wat 'tegenvalt'.
Okee, dus dan zou ik voor een goed overzicht vanmiddag om half 5 nog weer moeten testen? Bedankt voor je reactie iig!
Heb zojuist weer getest, zie nog niet veel verschil dan gisteren... vanmorgen ook nogmaals getest met de 2e urine, kan het ook zijn dat ik nog niet bij mijn nod datum ben? Heb hele onregelmatige cyclussen (25-28-26-28-30-31-32-29-34-33) het gemiddelde is hiervan 30 dagen, zou niet weten wanneer mijn eisprong geweest is maar ik vermoed 9 sept... hebben 8 sept geklust...
Gisteren middagrond half 5 nadat ik de eerste keer met de 2besure test getest had, ik zag 2 streepjes en heb toen meteen een clearblue gepakt voor de zekerheid...
Clear blue geeft niet voor niets zwanger 1-2 aan.. Ik vanaf nu 1x per dag testen. Er is blijkbaar iets heel prils gaande en hcg verdubbeld elke 2 dagen. Dus om te kijken of je streepje oploopt zou zelfs om de dag testen voldoende zijn.. (als je dat volhoudt...) voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd
Mijn testen zijn op maar heb voor de komende dagen nog wel wat besteld, ben van plan om nu elke dag rond half 5 te testen, komt goed uit want moet de komende 2 dagen werken tot half 4 dus mooi een beetje afleiding! Denk dat ik wel door ga met testen tot ik echt een goede knaller heb en dan de verloskundige ga bellen! Dankjulliewel!
Weet ik maar kan me moeilijk in bedwang houden hihi... doe vanaf nu gewoon 1x per dag en dan zien we wel
Die van de 25e is ook duidelijker dan die van vandaag. Hopelijk gaan ze mooi oplopen. Hcg verdubbelt dan wel elke 2 dagen maar na 1 dag zie je al wel verschil omdat er een halve verdubbeling is.
Ik testte zelf in de middag altijd duidelijker dan in de ochtend. Is voor iedereen verschillend! Voor nu voorzichtig gefeliciteerd!!
Denk dat dat bij mij ook het geval is, begin me wel steeds meer zwanger te voelen, was gisterenavond al een beetje misselijk en vanmorgen ook, zou zo fijn zijn dat we van dit jaar toch nog een mooi jaar kunnen maken! Vanmiddag maar weer testen tegen half 5 en dan zien we wel weer!
Ik vind de streepjes nog niet zo duidelijk genoeg en ben nu ong 4 dagen over tijd, begin me wel steeds meer zwanger te voelen! En ben zo eigenwijs dat ik elke dag best wel een testdrang heb!
Fijn! Ja de fel heid van de streepjes zegt erg weinig. Er zijn zoveel variabelen die daar invloed op hebben. Maar het is wel duidelijk dat je zwanger bent! Succes met wachten op je eerste echo.