Hi, Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben, nu heb ik gister een predictor gedaan en vandaag weer eentje! Beide met eerste ochtend urine! met een mooie oploop, Nu merk ik dat het testen mij wat angstig maakt en ik nu eigenlijk niet meer wil testen.. bang om ineens lichter te testen! Ik heb dan nu ook geen testen meer in huis, Cb gaf gister ook zwanger aan Hoelang hebben jullie nog door getest? liefs xx
Gefeliciteerd ! Je bent zwanger . Ik zou stoppen met testen en een afspraak maken voor een echo binnenkort. Doortesten bij zo'n duidelijke streep kan je alleen maar onzeker maken.
Dankje wel! Ik ga het loslaten en proberen te genieten Blijft toch altijd spannend.. morgen gelijk de gyn bellen voor de eerste echo!
Bij mijn oudste alleen 1x getest na NOD, bij mijn jongste 3x en bij mijn miskraam tig keer. Ik herken het dat meer testen juist onzeker maakt. En de uitslag beïnvloed je toch niet. Ik zou lekker stoppen met testen, je bent duidelijk zwanger, gefeliciteerd
Probeer niet meer te testen. Je bent nu gewoon zwanger, klaar. Het maakt je anders alleen maar onzeker. Lekker de verloskundige bellen en een afspraak inplannen! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Bij een knaller zoals jij heb belde ik altijd de verloskundige en was t ook klaar met testen. Met dit kindje tot ik de 3+ op de cb test zag staan! Was toen ik er nog 1 over had dat ik dacht nou vooruit!
Zes dagen voor NOD getest, daarna iedere dag tot de NOD. Moet wel zeggen met de goedkoopste testen, dus de Midstream early testen via Bol.com. Ik moest gewoon worden bevestigd na vier keer een VMK.
Laatste test die ik gedaan had, was van CB. 1 van die eerste testen die ik gedaan had, gaf ie aan 1 tot 2 weken. En toen bij de laatste die ik gedaan had ,gaf ie 3+aan. Maar deze heb ik gedaan omdat ik wilde weten of er een oploop was.
Herkenbaar! Na een miskraam ben ik wel doorgegaan met testen maar echt: niet doen. Achteraf spijt van gehad want ik heb aardig wat onzekere momenten gehad als een test maar minimaal opliep. Ik heb uiteindelijk van 8 tot 15 dpo getest. Soms 2x per dag. Echt totaal veranderd in een testjunk met 5 weken wel de cb digitaal gedaan om de 3+ te kunnen zien
Ik heb 1x getest, met een minder duidelijke streep dan die van jou. Ik snap het doortesten niet. Het zegt nl zo weinig en geeft vaak, zoals je hier ook regelmatig leest, onzekerheid. Dus gefeliciteerd, je bent zwanger! Lekker de vk bellen en afspraak maken voor eerste echo.
Dank jullie wel allemaal! ik ga zeker niet meer testen, heb vanmorgen de gyn gebeld en mag de 21e voor de eerste echo
Met een vmk heb ik zonder gekkigheid denk ik wel 18 testen gedaan. Van 8 dpo tot het misging. Ik werd er helemaal gek van, zo obsessief bezig. Deze zwangerschap mijzelf een verbod opgelegd. 1 test rond mijn nod, drie dagen later voor de oploop. En toen gewacht tot de echo. Paar dagen later kwam mvm nog. voelde enorm veel rustiger om gewoon niet teveel te testen. Gaat het mis dan gaat het mis, en met streepjes vergelijken werd ik alleen maar onzeker.
Toen ik ontdekte dat ik zwanger was heb ik ongeveer 10 testen gedaan kon het echt niet geloven. Stuk of 5-6 van sensitest, een predictor, 2 clear blue met wekenindicator..
Hier 2 testen van de action daarna een clearblue voor het aantal weken en niet meer getest. Als er een mindere test tussen zit etc ga je jezelf helemaal gek maken en mss voor niks. Hoe Moeilijk ook is afwachten tot je eerste echo of als je aan MvM mee doet komen hun ook nog met een testje