tot nu toe gebruik ik de sensitest ovulatietesten. Na wat voorbij te hebben zien komen op dit forum ben ik gaan kijken bij 2besure en zwanger en Kids en zie dat deze aanzienlijk goedkoper zijn! Wat zijn jullie ervaringen bij de testen?
Ik gebruik zwanger en kids en die bevallen goed! Het duurt alleen wel wat lang voordat de streepjes goed gekleurd zijn maar verder zijn ze prima
Hoi, heb bij mijn eerste zwangerschap Kruidvat gebruikt maar voor deze zwangerschap dacht ik.....dat word zo duur gebruik eens iets anders. Dus die van 2besure gebruikt. Ben er erg tevreden over ja!
Het maakt niet zoveel uit zie ik dus... ik zal even kijken welke ik ga kiezen. Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben deze ronde overgestapt naar zwanger&kids maar vind het écht helemaal niks. De streepjes drogen zo langzaam. Ik heb er heel veel gekocht, maar spijt. Ik ben wel benieuwd naar 2bsure. Ik heb in ieder geval betere ervaringen gehad met sensitest en action.
Ik heb de testen van 2besure besteld. Ben benieuwd of deze net zo goed bevallen als sensitest, het scheel echt meer dan de helft! Nogmaals bedankt voor jullie reacties