Vraag over 2BeSure testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoepperzikje, 24 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepperzikje

    Snoepperzikje Actief lid

    19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Dag allemaal,

    inmiddels zit ik op dag 35 van mijn cyclus. Tot dag 23 ovulatietesten gebruikt, maar geen piek gevonden. Ik heb nieuwe testen besteld. Voorheen die van de Action gebruikt. Nu heb ik een ovulatietest gedaan om te kijken hoe hun kleurverloop eruit ziet, maar nu vraag ik me af hoe ik hier moet aflezen wanneer de test positief is of niet, want op de Action test zijn bij mij de strepen even donker als het positief is. Iemand ervaring of tips? Zijn deze testen altijd zo licht van kleur? Ik heb naast deze test sinds gisteren last van mijn borsten en ik heb ook dagelijks witte vloed, past dit bij een naderende eisprong?

    Groetjes!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.398
    6.936
    113
    Vrouw
    Heb je vaker zo'n lange cyclus?

    Ik heb bij deze testen vaak echt een knaller bij een positieve test.
     
  3. Snoepperzikje

    Snoepperzikje Actief lid

    19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Zelden eigenlijk. Mijn cyclus duurt normaal gesproken 33/34 dagen. Af en toe een paar dagen korter of langer. Ik heb de eisprong meestal rond dag 18 of 19, dus ik denk dat ik deze cyclus helemaal nog geen piek heb gehad.
     
  4. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Heb je de normale, de extra sensitieve of de extra gevoelige? Ik heb met deze testen ook altijd redelijk lichte streepjes en dan ineens een knaller. Heb zelf niet echt oploop. Ik heb alle versies wel eens gebruikt en volgens mij zijn de normale iets donkerder dan de gevoeligere wat betreft controle streepje, maar echt minimaal. Ze zijn redelijk licht idd. Ik heb toevallig gister foto's gepost van hoe mijn testen er uit zien omdat ik mn piek niet helemaal kan vinden. Maar daar kan je ook even spieken als je wil checken hoe ze er bij mij uit zien :)
     
  5. Snoepperzikje

    Snoepperzikje Actief lid

    19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Ik ga mijn piek sowieso niet meer vinden, want ik ben zwanger :) Ik heb overigens de extra gevoelige
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.
  6. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    Snoepperzikje vindt dit leuk.
  7. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oké ik begrijp het niet geloof ik .24 december had je nog geen piek gezien maar hoe kun je dan nu 7 weken zwanger zijn .ben overigens heel blij voor je ❤
     
  8. Snoepperzikje

    Snoepperzikje Actief lid

    19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    #8 Snoepperzikje, 22 jan 2022
    Laatst bewerkt: 22 jan 2022
    Ik heb tot cyclusdag 23 (11 december) getest en geen piek gevonden, daarna ook niet meer getest. Blijkbaar heb ik rond 16 december toch nog een eisprong gehad en ben ik zwanger geworden.

    De ovulatietest op de foto heb ik gebruikt als “test” om te kijken hoe het eruit zou zien. Ik had hiervoor Action testen gebruikt, maar had nu testen van 2BeSure besteld. Ik vond de testen erg licht, vandaar mijn vraag of anderen dit ook hadden. De dag dat ik deze topic opende had ik al zere borsten, maar dacht eerst dat ik ongesteld ging worden. 25 december, dus de dag daarna, had ik ze nog steeds en dacht ik: laat ik anders eens een zwangerschapstest doen. Tot mijn grote verbazing positief, want ik dacht dat de kans al vervlogen was.
     
  9. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh nu begrijp ik het .wat ontzettend fijn dat je zwanger bent geworden terwijl je dacht dat je kans vervlogen was .❤
     
    Snoepperzikje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina