Hoi hoi. Wat is dat toch met die verrekte indroogstreepjes. Wie legt mij uit hoe het überhaupt kan als je geen hcg in je urine hebt.
In het echt is de streep wel blauw maar erg dun. Verscheen binnen 30 minuten maar weet wel dat het niet geldig is.
Gewoon deze test niet gebruiken. Ik had nooit begrepen waarom mensen zoveel geld aan uitgeven. Gewone simpele dipstickjes werken prima.
Zowieso moet je deze test na 10 minuten niet meer aflezen, maar zonder hcg geeft deze clearblue heel vaak eem smalle blauwe streep. Die zijn altijd negatief. Waarom de test het doet???..Geen idee. Zo zijn ze gewoon gemaakt denk ik , een kruisreactie op vloeistof... met of zonder hcg
In geval van twijfel pakte ik de display variant. Heb me koekoek gestaard op die lijntjes. Ah tekst...heeerlijk. Kost een vermogen die krengen maar als je maar lang genoeg tuurt zie je overal een streepje. Man verklaarde me voor gek. Heb me kostelijk vermaakt toen hij een zelftest voor covid ging doen. (Ben er toen ook echt voor gaan zitten)