Is de action zwangerschapstest zo erg verslechterd tegenwoordig?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Citroentje93, 25 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Goedemorgen,

Ik heb mij niet kunnen inhouden gisteren en toch getest. 2 testjes uit dezelfde verpakking gaven 0 strepen aan. Zowel controle als de test niet. Vervolgens nieuwe doosje geopend die gaf een rare vlek aan. Het andere gaf een super lichte streep.

later op de dag zat het mij niet lekker en heb ik weer getest en toen was het streepje hetzelfde als de dag er voor dus weinig oploop.

Nu net weer getest, en twijfel nou enorm wat ik er van moet denken. Eerste test was waarschijnlijk veel te harde straal plas want alles zat onder en hij leek wel verdronken Hahah. Tweede test heb ik geprobeerd laatste druppels op te vangen in een bakje, en daaruit wel twee dikke lijnen.

nou wat dramatisch dit! Welke testen raden jullie aan om de oploop mee te controleren?

2. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Waarschijnlijk 13 dpo en morgen nod, is dit goed genoeg?

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je niet zeker bent van je aantal dpo is het een prima test hoor :).

Citroentje93 vindt dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Ziet er goed uit hoor. Action testen lopen sws langzaam op.

5. MarinMarin

MarinMarin Niet meer actief

Action testen doen het bij mij altijd prima. Hier zie je een overzicht van mijn testen van deze week. Tussendoor, die twee andere, de Kruidvat 2v5 en daar zie je ook dat het wel overeenkomt met de oploop. Mijn hcg is gister getest en zit op 50.

Bijgevoegde bestanden:

6. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Laat maar

7. MarinMarin

De Action testen zijn (bij mij) denk ik zelfs nauwkeuriger dan bv Clearblue. Gister was mijn streep bij de Action test zo goed als onzichtbaar. Waarvan ik denk dat dat klopt aangezien er een miskraam aan komt. Clearblue zegt nog gewoon 1-2 wk vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

8. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Vervelend zeg, sterkte ermee ❤️

9. MarinMarin