Eerste ronde met ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hallometrosalie, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallometrosalie

19 apr 2023
    37
    21
    8
    Vrouw
    Hi allemaal,

Ik ben Roos. Sinds deze maand probeer ik voor de eerste keer zwanger te worden. Ik gebruik ovulatietesten. Ik ben hier vlak na mijn menstruatie mee begonnen om mijn ovulatie te vinden. Sinds vandaag ziet mijn test er zo uit.
    Wat denken jullie? Is dit een positieve test of kan dit nog donkerder?

Ik hoor graag over jullie ervaringen

Liefs

2. Hallometrosalie

19 apr 2023
    37
    21
    8
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

3. Duckie08

Duckie08 Actief lid

30 apr 2023
    218
    223
    43
    Vrouw
    Hi!

Moeilijk in te schatten vind ik, ligt er ook aan hoe je vorige testjes waren, zie je een oploop? Bij mij zou dit nog geen piek zijn, maar bij andere vrouwen al wel denk ik. Ik vond de eerste ronde met testjes ook moeilijk inschatten, na een tijdje heb je een beetje door hoe het bij jou werkt.

Ik zou sowieso nog even door blijven testen - hij lijkt er wel aan te komen!

Ik vind zelf trouwens de Premom app fijn werken: kun je je testjes uploaden, daar wordt de verhouding teststreepje & controlestreepje automatisch berekend en dan kun je duidelijk zien of ie al positief is of niet (soms wil je heel graag zien dat ie even donker of donkerder is, maar is dat eigenlijk nog niet zo ;)).

Succes! :)

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.466
    8.616
    113
    Vrouw
    Ik zou je ovu testjes nog lekker even aan de kant leggen, aangezien je net bent begonnen. Als het na een paar maanden nog niet is gelukt, kan je er altijd nog aan beginnen, maar je legt er nu zoveel druk op, dat is mi echt niet nodig nu al. Geniet van deze tijd ;)

5. Hallometrosalie

19 apr 2023
    37
    21
    8
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties meiden! Heb het niet eerder gezien omdat ik geen meldingen ontvang. Even wennen deze site!

Ik denk toch dat het de piek was, daarna nam de test weer af!

Ik snap je reactie bloempje lief. Ik was vooral benieuwd of de planning van mijn app klopt!

Liefs

Bloempjelief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina