Iemand meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tranquila, 4 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hi meiden,
    Afgelopen maand omdat het mis ging map genomen. Vorige week donderdag donker bloed verlies gehad maar veel minder dan normaal. Daar was ik me gister plots bewust van en toen bekroop mij een onrustig gevoel. Dus na het werk trekpleister huismerk testjes gekocht. Deze leek positief waardoor ik laat in de avond nog clearblue heb gekocht en heb gedaan. Deze gaf aan niet zwanger. Maar zojuist werd ik weer onrustig en toch maar weer een test gedaan dit zag ik binnen 5 minuten. Zijn de tests van Trekpleister te vertrouwen? En waarom gaf die van clearblue dan niet zwanger aan?

Bijgevoegde bestanden:

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Heb je ook toevallig een foto van de trekpleister test?! Deze vind ik niet overtuigend positief, streepje loopt niet mooi door..

3. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Dit is de foto van de trekpleister test van vandaag die van gisteren had ik al weggegooid .. Maar die zag er ook zo uit.. staan de trekpleistertests hierom bekend?

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh! Ik dacht dat dit een test van de Kruidvat was! Die zien er namelijk ook zo uit. Hmmm ik ken de trekpleister testen persoonlijk niet maar ik denk dat als beide testen zo een streep hadden dat de clearblue Early ook “zwanger” aan had moeten geven.. dus ik denk dat het helaas foute testen zijn:$

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind de streep ook niet mooi doorgelopen en aangezien de cb test negatief zei (terwijl je deze ook positief zou verwachten als de trekpleister test echt op hcg reageert) ga ik voor een valse test en dus niet zwanger.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit zijn dezelfde testen als de kv echter met de naam Trekpleister op de doos ipv KV.

7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Aahhh oke!

8. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Idd aannemelijk dat het vals kan zijn, maar 2x dan? Die van gisterenavond zag er ook zo uit. En ik lees op internet dat clearblue wel vaker later pas positief is. Ik weet het niet hoor. Het zou sowieso niet gepland maar wel welkom zijn. We waren voor ons gevoel compleet..

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Clearblue Early digitaal geeft best snel positief aan!! En al helemaal als twee andere testen positief zijn.
    Ja , het kan idd dat ze allebei fout zijn. Ik zou voor alle zekerheid gewoon nog een test doen. Misschien morgen? Of beter overmorgen. Dat is enige wat jou nu meer duidelijkheid gaat geven. Opnieuw testen.

10. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik had de normale clearblue gebruikt niet de early..

Ik zal inderdaad morgen weer een test doen, ben benieuwd!

11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ah Oke. Ja de normale digital van clearblue heeft net iets meer hormoon nodig idd. succes morgen met testen!

Deel Deze Pagina