ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miekie26, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Hoi Hoi,
    Ik wil deze ronde gaan beginnen met ovulatietesten maar zie door de bomen het bos niet meer.... :confused:
    Welke kan ik het beste gebruiken? midstream of dippers? En welk merk?
    Misschien dat er al wel een topic over is maar ik kan er zo niets over vinden?

Liefs Miek

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zelf heb ik die van sensitest in huis gehaald. Besteld via hun site. Volgens de ovu testen heb ik geen eisprong gehad. Resultaat mag er toch wezen denk ik :D .

Ik moet zeggen dat ik van anderen wel hele positieve verhalen heb gehoord over de testen van sensitest. Mijn zwangerschapstesten heb ik er ook vandaan, en die zijn nooit fout geweest.

Ik heb als ovu test zo'n staafje gebruikt die ik in een bakje moest houden. Mijn zwangerschapstest was zo'n ding om in de straal te houden. Die laatste vind ik wel prettiger, en resultaat was in mijn geval ook betrouwbaarder.
    Die voor in het bakje zijn wel een stuk goedkoper.

Succes!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb een set van 50 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten besteld via www.babyboomshop.nl
    Kostte zo'n 35euro en had ze 2 dagen later al in m'n brievenbus (en ik woon in België). Ik begin vandaag met ze te gebruiken dus kan je nog niet zeggen of ze écht werken...

Succes ermee!

Lieve groetjes, Elke

Deel Deze Pagina