Goedenavond, ik ben nieuw hier en heb even een vraagje over de ovulatietesten , in de gebruiksaanwijzing van Predictor staat dat ik het beste kan testen tussen 10 en 20uur 's avonds. Nu wil het geval dat ik voor mijn werk al om 7uur in de auto zit en op dit moment echt niet voor 20uur thuis ben. Daarnaast mag je het ook niet met je eerste ochtend urine doen, nu is mijn vraag: als ik nu de wekker om half 4 's ochtends zet en dan mijn eerste plas doe en dan om half zeven de test doe ( zonder te drinken ), zal het dan goed gaan? Sorry misschien voor mijn domme vraag, weet niet hoe kieskeurig dit precies moet, en wordt een beetje benauwd bij het idee dat ik het op mijn werk moet doen.. Alvast bedankt.
ik heb de testen ook s'ochtends gebruikt en toen deden ze het ook gewoon hoor ik keek er niet echt naar om welk moment ik het deed van de dag.
Ovulatietesten kunnen wel met ochtendurine gebruikt worden, maar word vaak in bijsluiters afgeraden. Waarom? Omdat je anders te laat kan zijn met klussen. Stel dat je 's ochtends test voor je naar je werk gaat, en je klust pas 's avonds. Het kán zijn dat je ei dan al geweest is en dat je te laat bent met klussen. Maar dat hóeft niet het geval te zijn. Ik heb zelf 's ochtends ovutesten gebruikt, en twee dagen is die positief geweest. Veel geklust voor en tijdens die positieve dagen, en zie hier het resultaat (banner). Succes!
is er geen mogelijkheid dat je de test op je werk doet? Dit zou een oplossing zijn. De test in je zak en even naar het toilet, heb ik ook wel eens gedaan.
Thanks meiden, Heb het inderdaad toch maar op de zaak om half tien gedaan... Allemaal erg bedankt en begrijp dat ik er niet te moeilijk over moet doen. Nu hopen dat mijn ei snel komt....hihi..