bloedverlies rond eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kim Jonas, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik zit in mijn vruchtbare periode en zag dat ik een klein beetje gebloed heb.
    Is dat normaal?
    Ook doet mijn baarmoeder pijn maar dat heb ik altijd rond de eisprong.
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Jammer genoeg kan ik je er niet mee helpen. Hier heb ik geen ervaring mee.

    Succes meid!
    Anouk.
     
  3. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    He he Kim....
    Eindelijk iemand waar ik ook mijn probleem mee kan delen.... ;)
    Ik heb dat namelijk ook de vorige ronde op dag 8 ongeveer 4/5 dagen ..dacht dat het ontpillen was maar nu alweer op dag 8.....mijn cyclus was de laatste keer ook korter 26 daagjes...maar ik ga maandag even met de dokter bellen want vind het niet zo fris om nu te moeten gaan klussen en heb ook zoiets van dat eitje kan toch nu nog niet rijp zijn?
    Maar ben inderdaad benieuwd of wij de enige zijn....

    Groetjes liselotje ;)
     
  4. bij mij is het echt ni veel.
    Beetje slijmerig t is al over.
     
  5. C.J.h.S

    C.J.h.S Lid

    12 nov 2005
    12
    0
    0
    huisvrouwe
    3e boom rechts
    misschien heb je al eerder je ei gehad ?
    en is het een innesteling ?

    of blaasontsteking
     
  6. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Bij mij is het ook niet veel Kim....
    Eigenlijk hetzelfde als witvloed maar nu is het bruin.....echt minimaal....
    Maar ik zag nu bij jou dat je precies je eisprong had dus ik denk echt wel dat het daaraan ligt dan,maar ik zal morgen de dokter even bellen en vragen of het normaal is of daar bloed bij vrij komt en dan laat ik je het antwoord nog weten...

    groetjes liselotje ;)
     
  7. is lief van je.
     
  8. bij mij is het wel al over he
    T was echt maar een veegje in mijn slip.
    Meer was het niet.
     
  9. Liselotje weet je al iets?
     
  10. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja ja ben geweest :) bij mij was het idd ook alleen zaterdag....
    Nou was bij de dokter en schijnt toch bij de eisprong vrij te komen en dit kan geen kwaad....komt bij heel veel meiden voor...
    Ja het antwoord was kort maar krachtig ik voel me niet echt opgelucht die dokters hebben tegenwoordig helemaal geen tijd meer he...
    Ik had m nl ook voorgelegd dat ik me zo anders voel...ik weet niet wat het is en als ik alles hier moet gaan opnoemen pfoeh laat maar......
    Maar in ieder geval hij zegt als je gewoon ongi bent geweest en de testen zijn negatief ben je dus niet zwanger.....heb vanmorgen met 2 verschillende testen getest en allebei negatief en toch blijf ik me zo anders voelen....ik vind het allemaal maar raar wat er met me gebeurd...ik krijg hier allemaal reactie`s van hoe zie jij uit...kan toch niet dat die schijnzwangerheid je uitdrukking in het gezicht ook kan beinvloeden.... :rolleyes:
    Maar goed wou je hier eigenlijk niet mee lastig vallen maar moest het even kwijt we zullen zien nog 2 weekjes geduld..... maar het is normaal dat er een bloeding vrij kan komen bij de eisprong ;)

    Liefs liselotje ;)
     
  11. ale ben ik toch al op t gemak.
    Ik voel me vandaag ook anders.
    ben, misselijk en moe opgestaan.
    Maar dat zou snel zijn he.
    Als je nood hebt aan een babbel roep je maar he ;)
     
  12. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Is lief van je Kim ;) maar zal wel WEER tussen mn oortjes zitten en had me zo voorgenomen om het niet meer toe te laten maar zo zie je maar weer.....
    Nou hopenlijk is dat bloed verlies dan een goed teken voor ons he ;)
    Zal in ieder geval hard voor je duimen....(begin ik nu al mee moet het toch helpen he ;) )

    liefs liselotje ;)
     
  13. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heel gek, maar mijn ovulatietest gaf donderdag een positieve uitslag. Zondagmiddag had ik een klein beetje bloedverlies. Het zal wel iets met de eisprong geweest zijn maar toch was ik ook aan het hopen op een innesteling. Maar ik voel me ook totaal niet zwanger dus dit zal wel niet het geval zijn.... wat een onzekerheid.
     

Deel Deze Pagina