hallo meiden, ik gebruik nu 3 cyclussen ovu testjes ( zie album) , volgens de site van sensitest heb je 24 tot 48 uur na je LH piek je eisprong. maar steeds als ik zo,n maximaal donkere teststreep heb krijg ik enorme ei pijn.. kortom om een lang verhaal kort te maken doen we het volgens mij steeds op de verkeerde tijdstippen en ben ik nu een beetje lichtelijk in paniek geraakt, want doe ik het nu helemaal verkeerd? wij deden naar de donkere streep toe iedere dag klussen en dan de dag van de donkere streep nog een keer maar als het klopt dat je ei pas 48 uur later springt dan is het niet goed toch?.... ik dacht als je ei pijn voelt, dan is ie aan het springen en dan moet je het doen en de dag ervoor en na... maar die pijn springt hij dan ook echt? volgens mij doe ik het al 3 rondes fout... en hoe ga ik aan hubbie uitleggen dat we het juist na de donkere streep hadden moeten doen ipv ervoor.... of denken jullie dat ik het ziekenhuis moet bellen om het te vragen... we heben helemaal nooit uitleg gehad wanneer je moet klussen..m,n maag draaid gewoon om als ik eraan denk door dommigheid m,n kanzen te verspelen.. pffff kan wel janken gr Jose
Hoi Jose. Ik gebruik ook ovutesten van sensitest. Nu na 12 cyclussen weet ik wel wanneer mijn ei ongeveer komt, altijd erg regelmatig op dag 13-15. Maar toch vind ik ze erg fijn om te blijven gebruiken. Je moet klussen op de dag van positieve test en/of de dag ernaa. 24 uur dus. Heb ik van de huisarts.Hij radde aan om de dag te klussen zodat t zaad effe kan bijkomen. Maar zoals je leest bij ons ook geen resultaat. dat komt niet door verkeerd kluspatroon maar door cystes die bij mij in de weg zitten op de eierstok. We lopen nu bij de gynicoloog. Succes.