vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissPuma, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi ik heb even een vraagje aan jullie, misschien kunnen jullie mij helpen...ik heb 6 jan mijn NOD, maar mijn vriend is sinds gisteren een beetje down...praat niet veel meer zit voor zich uit te staren en als ik vraag wat is er dan zegt ie dat er niks aan de hand is...maar toch merk ik dat hij wel ergens mee zit...ik denk dat ie ook een beetje zenuwachtig is...hebben jullie hier ervaring mee?
    Liefs, misspuma
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Niemand, jammer want ik zit er erg mee eigenlijk
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    sorry geen ervaring mee!
    mijn vriend is ook uit zijn hum en down maar dat komt omdat ie gestopt is met roken! ;)
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HiHi ja dat kan ook maar hij rookt niet dus...maar ik denk dat ie ook een beetje zenuwachtig aan het worden is...
     
  5. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja dat kan heel goed hoor, is natuurlijk een spannende periode!!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi je moet ons wel even de kans geven om te reageren he nog geen 10 minuten tussen je 1ste en 2de berichtje ;)

    Maar ik herken het niet eigenlijk, Mijn man vind het reuze spannend maar hij is niet anders tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden.
    Hij vraagt dan wel telkens als ik naar de wc ben geweest... EN?? ihihih

    Misschien vind je vriend het gewoon eng ineens... stel nou dat het raak is... kan me voorstellen dat hij daar ook beetje nerveus van word als je snapt wat ik bedoel

    groetjes
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja ik denk inderdaad ook dat dat het is...hij wrijft wel iedere keer over mijn buik en geeft er kusjes op...hihi vind ik zo lief...!
    Ik denk dat de spanning hem ff te veel word! Hij zit nu op zolder te klussen...dus is ie ff lekker bezig!
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hij zit op zolder te KLUSSEN? In zn eentje??? :)

    Nee, Jan is niet zenuwachtig....Hij zegt zelf van : NEUH.... :D
    Wij gaan er allebei gewoon vanuit dat het nog niet gaat lukken.....
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Die van mij reageerd heel droog en gelukkig maar, want ik zal helemaal kriegelig van worden als die zenuwachtig en nerveus gaat worden als ik richting mijn NOD zou komen.

    Maar misspuma kan best zijn hoor dat je mannetje het een beetje eng vind allemaal.
    En he is normale reactie, volgens mij ben jij er ook behoorlijk mee bezig en dat voelt hij aan.
    Soms werk het afrechts en dan worden mannen nerveus en vooral als het heel erg nieuw is.
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bedankt AnnaS, ja ik ben er ook veel mee bezig maar ik denk dat vrouwen er toch meer mee bezig zijn dan mannen....hij is nu weer vrolijk...ja in zijn eentje aan het klussen hihi...aan een auto
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mijn vriend leeft heel erg mee, maar probeert me wel met beide benen op de grond te houden. Ik denk gelijk dat ik onvruchtbaar ben als we 3 pogingen gedaan hebben en hij is dan degene die realistisch is en mij van de wanhoop redt!
     
  12. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hai Misspuma!

    als mn vriend wel is down is dan komt het bijv. door zijn werk, maar dat duurt gelukkig nooit lang, en zo te zien is jouw vriend nu weer vrolijk! denk ook dat het door de spanning kan komen!.

    groetjes Femmy
     
  13. Niet meer actief

    meid gelukkig is je vriend weer helemaal vrolijk misschien even een dipje. Kan gebeuren hebben wij vrouwen ook wel eens last van
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja hij is nu ineens weer heel erg vrolijk...hij zat even in een dipje over ons huis dat in verbouwing is...dus ik zeg zeg dat dan voortaan ff tegen me...zegt hij ja maar jij hebt al genoeg aan je hoofd..., vond dit wel lief van hem, hebben net weer ff gekroeld en hij heeft nog over mijn buik geaaid en zei: laat er maar iets moois inzitten hihi
     
  15. Niet meer actief

    ach gos wat lief zeg, heerlijk zo'n vriend die zo meeleeft
     
  16. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    je boft met zo'n lieve vent!! en logisch dan hebben jullie wel wat aan je hoofd met ook nog een verbouwing!
     
  17. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja vind ik ook echt fijn:D...ben er ook blij mee hij was inderdaad een beetje te gespannen en probeert dit dan in zijn eentje op te lossen...mannen doen dit denk ik toch vaak het liefste dus is hij gaan sleutelen aan een auto en nu is ie weer opper vrolijk!
     
  18. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja precies dan kan je ze beter ff alleen laten ;)
     
  19. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    oh, wat herken ik dit zeg...
    wij hebben het nu ook 3 keer geprobeerd( drie rondes) en ik word helemaal depri als ik weer ongesteld wordt.
    dan ga ik nadenken wie er in mn omgeving allemaal moeilijk zwanger kunnen raken, en dat zijn er niet zo veel dus dan denk ik weer dat dan de kans groter is dat ik onvruchtbaar ben....
    mijn mannetje is ook wat dat betreft dan veel nuchterder en haalt me weer uit mn "depressie" (JOOO wat klinkt dat zwaar zeg... zo zwaar is het nou ook weer niet hoor)
     

Deel Deze Pagina