Ik snap het niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Shirleymommy, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag op 29 januari een eisprong gehad. Op vrijdag 1 februari had ik lage rugpijn en dit houdt aan tot zondag 3 februari. Het deed zo pijn dat ik niet meer kon gaan skiën. Ik had op zondag mogelijk een innesteling gehad omdat ik een paar uur lang pijn in mijn baarmoeder had en de onderkant van mijn rug en het loopt door naar mijn been.
    Uit nieuwsgierigheid ging ik vandaag een ovulatie test doen omdat ik vochtige/waterige afscheiding had. En die was dik positief. Hoe is dit mogelijk? Kunnen vrouwen 2 keer ovuleren? Ik snap er niks van??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je zo zeker dat je 29 januari een eisprong had? Had je toen ook een ovutest gedaan?
    Welk merk ovutesten gebruik je eigenlijk?

Voor hetzelfde geld heb je nu je eisprong pas. Een positieve ovutest geeft geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt. Het geeft slechts de LH-piek aan.

Wil je echt weten of en wanneer je een eisprong hebt, dan zou je kunnen temperaturen.

Zie ook:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/300566-positieve-ovulatietest-geen-eisprong.html

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Hoe weet je zeker dat 29 jan je ei was?
    Zoals jij je pijn beschrijft klinkt mij heel erg bekend.
    Als de pijn weg is is me eisprong geweest.
    Klussen dus!

4. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @be happy

Ik heb ook met een ovu-test gedaan die van de etos. Enik temp elke dag om half 6. En mn temperratuur is nu gwn hoog 37.0 c. Dus ik heb geen idee.

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Of zwanger ovulatie test is vaak positief bij een zwangerschap ik zou een testje wagen meid

6. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik temp mijn temperatuur elke dag om half 6. Ik zag duidelijk een dal en daarna weer omhoog. Nu is mn temperatuur hoog en op de dag van mogelijke innesteling had ik een dipje met 0,5 in de nacht en in de ochtend 0,3.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh? Nu al? Ze zit nog niet eens een week na haar vermoedelijke eisprong! Dat is echt te vroeg voor een zwangerschapstest hoor.
    Bovendien, als ze nu pas haar eisprong heeft en ze doet een zwangerschapstest, dan zou deze ook nog kunnen reageren op de eisprong. (de KV-testen staan daar bekend om). En dan weet je dus nog niks.

Welk merk ovutesten gebruik je?
    Kun je je tempkaartje hier plaatsen? Gebruik je Fertility Friend?

8. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Sorry ik gebruik dat niet ik houd alles bij met de app op mn iphone. Ik gebruik de ovutest van de etos.

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ts je topics samengevoegd, het is niet toegestaan dubbele topics over het eenzelfde onderwerp te openen ;)

10. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Het bleek toch dat ik zwanger was! Hij reageerde op mn HcG.

11. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    gefeliciteerd!

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444