ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff spanning stijgt hier ook wel een beetje hoor. Ik betrap mezelf er op dat ik erg let op'kwaaltjes' en dan denk "zal het dan misschien toch?". Maar wil mijn hoop niet te veel aanwakkeren, want des te meer pijn doet het dan als ik weer negatief test/ongesteld wordt..:( pff vind het steeds moeilijker worden. Overweeg een gevoelige test te halen zodat ik wat eerder kan testen, maar twijfel of dat wel een goed idee is..
    Wat denken jullie meiden?

De kwaaltjes die ik nu heb (gehad) zijn lichte ongi achtige krampjes, gister steekjes in nn linker lies, lage rugpijn maar echt maar op 1 plek, gevoelige borsten, acne en erg moe.
    Maar dat past ook allemaal bij het ongi worden.. :)

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee Tijgertje,

Oh wat een spannende tijd he....!
    Wanneer is je nod?
    Zo'n gevoelige test kan natuurlijk uiteraard; weet niet wat wijsheid is, als ik je zo lees, zou ik denk ik toch proberen te wachten; 1 op de2 streepjes heel vroeg(4-5dagen) voor nod gaan slsnog over in een menstruatie.... Doe what's good for you in ieder geval... :)

Hoop ook voor jou heel snel een positief testje!

Enne Vada, hoe is het bij jou ;)?? Vanochtend nog es getest?

3. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ah wat herken ik mezelf in jou tijgertje :)
    Ik had zelf 4 dagen voor NOD gestest, dat was de 1e foto van het lichte streepje die ik plaatste, heb verder geen kwaaltjes behalve dat ik met vlagen zo misselijk ben dat het water me in de mond komt en m'n borsten voller en pijnlijk zijn als ik eraan zit, af en toe wat gerommel in m'n buik.. Vandaag NOD en de kv2v5 was ietsjes donkerder dan de 1e.. Dus k weet niet..

Moet morgen sowieso naar het ziekenhuis om weer bloed te prikken voor m'n hb en schildklier, vraag dan meteen de dokter ook hoe het kan met die lichte streepjes, misschien dat ze dan ook Op hcg gaan controleren en dat ik meer weet
    Anders doe ik cb digital die ik nog gekocht heb :)

Hoe is het met jou Jellybean??

4. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jelly: ja daarom ben ik zelf ook wel van testen op nod of max. 1 a 2 dagen er voor. Mijn nod is zaterdag 7feb, denk dat ik die maar even af wacht dan of op zn vroegst fonderdag :) ik ken mn zelfcontrole en die is niet zo best hihi. Hoe is t bij jou nu?

@Vada: dat is even handig! Hopelijk willen ze dat ook even testen dan. En zolang je testjes (iets) donkerder worden is t goed toch? Als ze niet willen testen kan je idd de cb nog doen, die liegt nooit ;) (mag ook wel voor dat geld haha)
    Hopelijk heb je een mooie plakbaby en kun je straks voorzichtig gaan genieten :)

5. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dat hoop ik inderdaad ook, denk wel dat ze dat willen, want als het wel raak blijkt te zijn moet de dosering van m'n medicijnen omhoog :)
    Hahah ja nou inderdaad mag dat wel voor die prijs! Vond het heel wat hoor! Dus wil hem niet "te vroeg" doen zonde van het geld :-0
    We hopen zeker op een plakkertje, lijkt me geweldig zeg!

Veel succes met wachten en met geduldig zijn! Zo moeilijk!!

6. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Hallo meiden, ik wou vragen of jullie even naar mijn testjes willen kijken? Ik testte net en die was helemaal wit. Daarvoor zag ik het oplopen en ik was echt in de veronderstelling dat mijn ei eraan kwam.. Nu dus een beetje teleurgesteld. Ik test trouwens 2x per dag. Om 10 uur en op 20.30.

Bijgevoegde bestanden:

7. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi!
    Ik zelf geen ervaring met deze testen, weet dus niet precies hoe donker ze worden, op welke dag van je cyclus zit je nu en is hij regelmatig?
    Zoals ik ze nu bekijk is hij op de 31e en de 1e wel positief, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet omdat ik deze niet ken :) hoop dat je het even gezellig hebt gemaakt :)

8. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee meiden,

Oh Vada, spannend. Waarom anders niet even een actiontestje doen? Die zijn spotgoedkoop en betrouwbaar....😊 . Ik deed het om te ontdekken of die van kv niet vals positief waren. Je zegt dat ze donkerder worden, dus ik heb goede hoop, duimduimduimmmm!! Succes in het zkh vandaag!

@michelle; ik ken deze ook niet, maar zie indd rond de 31e en 1e een donker strepje, dat zou de piek wel eens veweest kunnen zijn. Niet alle merken worden heel donker en ook jouw hormoonwaarde kan invloed hebben. Net wat Vada zegt, 'gebruik' gemaakt van deze donkere streepjes met je vriend 😉?

Oh de 7e, das zaterdag al Tijgertje!(klinkt positief toch 😄😄)
    Hopelijk kun je et opbrengen, meid. Duim voor je!

Tot slot; hier alles goed. Voel me behoorlijk zwanger ;), en sinds dit weekend is het de wereld in gebracht, leuk hoor. Volgnde week dinsdag weer een echo en intake, spannend weer:).

9. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi Jellybean!
    Ga dat morgen ook maar even doen :)
    En als die ook positief is dan ook maar meteen de cb digital doen haha!
    Net bloed geprikt dus morgen ook bellen voor die uitslag!
    Oh wat leuk! Dat het nu bekend is zeg! Wij zitten ook al van wanneer (als het echt is) gaan wij het vertellen, in ieder geval aan onze ouders.. Gister waren die van mij nog even bij ons Oo visite, we zijn aan het verbouwen dus kwamen ze even kijken, hahah wat grappig vind ik dat, dacht elke keer ik weet iets wat jij nog niet weet!
    je hebt vast enorme zin in volgende week dinsdag!! Ik wens je heel veel plezier toe!

10. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hierbij mijn action test, net gedaan geeft 3 resultaat aan binnen 5 minuten!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      3
  11. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Vada dan kan je er niet meer om heen hoor: hartstikke zwanger!:D gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund :) Nog last van kwaaltjes nu?

12. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ja Jelly het komt langzamer dichterbij haha. Moeilijk hoor dit wachten, hoop dat het de laatste keer is voor nu ;) Had gister veel steekjes/prikjes in mijn linker zij, en vandaag juist weer rechts. Mijn borsten zijn ook erg 'oncomfortabel' op het moment (jeukende tepels of juist erg gevoelig) dus blijf duimen dat het een positieve oorzaak heeft! ;) (pun intended :p )

13. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Haha dankjewel Tijgertje! Ik denk het toch ook niet meer!
    Dankjewel!
    Niet echt last van kwaaltjes, af en toe misselijk maar vaker niet als wel, soms ongi krampen en m'n borsten voelen wat zwaar en vol en zijn gevoelig voor aanraking! We wachten morgen het telefoontje van de dokter af en dan maar eens kijken welke verloskundige praktijk ik ga benaderen, of die gewoon lekker veilig en vertrouwd in het ziekenhuis, of bij een particulier ( dit zijn 2 vrouwen die een praktijk hebben opgezet) voel zelf wel meer voor het ziekenhuis eigenlijk :)

Nou jij ook bijna aan de beurt Tijgertje! Hoop ook zo op een roze streep erbij! Dat zou wel heel erg leuk zijn zeg!
    Die kwaaltjes komen mij ook wel een beetje bekend voor eigenlijk..
    Spannend spannend!!

14. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Oh ja hoor Vada, een niet aan te twijfelen 'yes' hoor!!
    Wat leuk voor je, nog even wachten op de uitslag van je bloedonderzoek en de cb 😄☺️, maar als ik het zo inschat gaat dat vooral een bevestiging zijn 😊.

Ik ga gauw slapen, val om haha(dat hoort er ook bij haha, MOE)

15. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dames, ik ben toch echt in verwachting van een klein wondertje!
    Zo blij!!
    Helaas ben ik aan het werk, wil het wel van de daken schreeuwen!
    Jeetje moet nu allemaal even op een rijtje zetten en kijken wat de volgende stappen zullen zijn..

Hoe gaat het met jou tijgertje??

16. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Vada!!! :D wat heerlijk meis dat je nu de bevestiging heb gehad :) geniet er van!

Hier zijn de gevoelens erg gemixt... ene moment heb ik hoop dat het gelukt is en andere moment weer helemaal niet.. heb wel erg gevoelige tepels, meer dan normaal, en veel honger maar dat is nu t enige. Verder af en toe buikpijntjes, wisselend humeur en erg last van acne dus alles wijst nu op rode duivels.. :(

17. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee goedemorgen!

Van harte Vada! Spannend hoor, en gek he!
    Voel je je goed?(de meeste kwaaltjes, als ze zich al opdoen, komen vaak met zo'n 6-7 weken hihi)

Oh Tijgertje, hoop echt dat het bij jou ook gelukt is, nog een paar dagen wachten voordat je het weet; spannend.

Fijne dag meiden

18. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Hallo dames..

ik zat jullie topic even te lezen !
    Gefeliciteerd voor de zwangere dames !
    Tijgertje ik heb precies als jij.. elke keer de goede hoop.. en dan toch ongi.
    zit nu op dag 6 van me menstruatie.. erg aan het twijfelen wanneer ik weer moet testen met de ovulatie test.. wisselende cyclus.. 38-34-38-28-37..
    Iemand mischien tips voor me... zijn van 123thuistesten dipsticks.

Groetjes

19. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Mariisx :) Zo te zien heb jij bijna net zo'n lange en onvoorspelbare cyclus als ik dat heb. Ik heb nu 2 maanden ovu testjes gebruikt en beide ronde begon ik op dag 12 met testen. Ik neem liever het risico niet dat hij opeens magisch een keer eerder springt ;) Ik gebruik zelf de dipsticks van Zwanger&kids, dus heb geen ervaring met jou merk, maar dat is vast wel te vinden op t forum :) Ik vond het erg fijn om te zien hoe donker ze konden worden, dat neemt een hoop zenuwen en twijfel weg

20. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankjewel Allemaal!!
    Moet inderdaad nog best een beetje wennen aan het idee hihi!
    Morgen gaan we een afspraak maken met de verloskundige praktijk, erg spannend!
    Heb nog niet zo heel veel kwaaltjes eigenlijk.. M'n borsten zijn voller en wat meer gevoeliger, en heb af en toe best wat krampen in m'n onderbuik! Maar heb al gelezen dat dat er bij hoort! En een beetje moe, maar Zoals ik me nu voel, gaat het super! We zullen die 6e week afwachten haha! Kijken of ik dan nog zo vrolijk ben ;)

Hoe gaat het met jou Jellybean? Al volop kwaaltjes? Hihi!
    En bijna Tijgertje! Hoop zo dat je bij me aan mag schuiven! K ga voor je duimen!

Mariss ik begon ook op dag 11 te testen aangezien m'n cyclus steeds een beetje langer werd, allen sprong hij nu pas op dag 21! Dus ik zou zeggen lekker testen en kijken hoe donker ze kunnen worden, ook ik gebruikte de dipsticks van zwanger en kids en ter controle ook nog een Clear bleu digitale test!
    Succes meis!

Deel Deze Pagina