ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames :) Wat een gezellige boel hier!
    Voor de zwangere, gefeliciteerd!
    Als het mag neem ik ook plaats bij jullie op het wachtbankje! :)
    Ik heb 2/3 maanden geleden een miskraam gehad en ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietestjes.
    Na m'n miskraam is me cyclus namelijk heel erg vreemd..
    zaterdag voor het eerst getest en al vrij donker, zondag echt een knaller, maandag ook nog vrij donker en nu zijn ze écht negatief.
    Wel leuk om te zien eigenlijk.
    Deze maand goed gezellig gemaakt en nu flink duimen dat het is gelukt!!
    Al duurt dat wachten wel heeel lang pff

knuffels

2. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi Kleintje!
    Welkom hier! Ik zou zeggen schuif gezellig aan!
    Wat naar zeg, een mk :( ik hoop maar dat je snel weer een mooie positieve test in handen krijgt en dat de beeb blijft plakken :)

Hier net een paar daagjes geleden te weten gekomen dat ik zwanger ben, ontzettend leuk!! Dankje voor de felicitatie!

3. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg!! Jij ook een aantal rondes bezig geweest zie ik?
    ja heel naar! Ik was onverwacht zwanger geraakt.. Maar toch besloten om er nu voor te gaan.. Erg leuk en spannend! Hopelijk idd snel een positieve test, je mag voor me duimen hoor! ;)
    Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?

4. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja klopt! In juni besloten te stoppen met de pil met de gedachte we zien wel wanneer het komt, in november begonnen met het bijhouden van m'n cyclus e.d. En dan nu raak :)
    Goh leuk dat je er dan nu toch voor gaat! Echt spannend inderdaad! Ik zal ook zeker voor je duimen.
    Morgen bellen met de vk voor de eerste afspraak, krijg bij de gedachte al kriebels in m'n buik hihi!

5. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah echt super!
    Jaa, vinden het zelf ook zo spannend, eigenlijk zouden we nog een maandje wachten met ovulatie testjes maar ik kon het toch niet laten hihi.. En maar goed ook! Vrijdag besteld, zaterdag in huis, en zondag een dikke knaller dus als ik dat niet had gedaan had ik ook niet geweten wanneer ik moest klussen!
    Hier precies hetzelfde hoor, toen ik belde naar de vk (ook nog een vriendin van mijn moeder haha) ook hele erge kriebels in mn buik!! Kon niet wachten tot de eerste echo!
    Laat berichtje.. Net pas klaar met nagelen haha! Nu lekker slapen 😊

6. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Haha maar goed dus!!
    Nu maar hopen dat het raak is :)
    Vanmorgen gebeld met verloskundige, we kunnen 4 maart al komen!
    Super snel! En wat een leuke dame had ik aan de telefoon!
    Heb nu een mailtje gehad over prenatale screening die ik even goed moet doorlezen om te zien of ik dat wil..

En en en Tijgertje? Weet je al iets?? Voel je al iets?
    Ben zo beniuwd!!

7. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Kleintjee: Welkom op onze wachtbank :)

@Vada: Fijn dat je al zo snel terecht kan! Welke vk heb je nu uit eindelijk gekozen? Met mij gaat het vandaag goed, wat minder last van mn tepels vandaag en sinds gister avond ontzettende vreetbuien ;) Af en toe steekjes in mn zij, maar nog geen ongi krampen. Ik ga morgen ochtend testen, whaaaa ben zenuwachtig :)

8. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd hopen dat het raak is.. Eerst nog laaang wachten pff!!
    Fijn dat je zo snel terecht kan, ik kon toen ik zwanger was ook al heel snel terecht, was ik ook erg blij mee toen!

Dankje tijgertje!
    Ik ga voor je duimen voor morgen! 😊

9. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja ben er ook erg blij mee zeg!
    We hebben toch gekozen voor de verloskundige praktijk in het zieke huis, na even goed de websites te hebben doorgespit past deze het best bij ons, ik voel me hier al meteen veilig bij en deze dames hebben zo veel meer ervaring als de 2 dames van de andere particuliere praktijk.
    Ook ml wilde liever dat ik naar het ziekenhuis ging ook omdat ik met dat schildklier gedoe zit ;)

Oooh wat spannend Tijgertje!! Ik hoop het echt zo, zal toch geweldig zijn!
    Zal hard voor je duimen meis!

10. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Duim duim duim hier voor jou Tijgertje!
    (en snel weer aan de bak, stapeltje werk weg te werken ;) )

Fijne avond meiden!

11. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames :) wat lief allemaal. Ik hou jullie op de hoogte

12. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas.... :( witter dan wit.... had toch weer goeie hoop gekregen dat het gelukt zou zijn, dus komt wel even hard aan...snif

13. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ah Tijgertje wat balen meis! :(
    Dit had ik ook niet verwacht!
    *dikke knuf* voor jou!
    Had het je echt zo gegund!!

14. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel vada :)

Had er zelf idd ook een goed gevoel bij, en vriendin van mij ook, zeker door de klachten die ik laatste week had.. misschien ben ik wel even zwanger geweest en is het toch niet goed gegaan ofzo :(
    Nog geen menstruatie dus tot die tijd probeer ik nog iets van hoop te houden

15. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat balen meis!
    Zeker als je er zo'n goede hoop bij had.. Maar je bent nog niet ongesteld dus, idd hoop houden.. Je weet het maar nooit!
    En anders op naar de volgende ronde! Knuffel!

16. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Tijgertje, wat balen zeg... hoopte stiekem zo met je mee !
    Ik ga inderdaad maar na het weekend beginnen met testen.. ben vorige week vrijdag ongesteld geworden dus zit maandag op dag 11. Ben heel benieuwd.. na zoveel tegenslagen ga je van het ergste uit.. die gedachte helemaal beu en wil nu wel eens wat zekerheid.
    Ik ga er niet vanuit dat het meteen de eerste keer lukt. Zou een mooi wonder zijn als het wel zo zou zijn.

Jij moet ook zeker de hoop niet opgeven, het is een dikke tegenvaller als je ook al de kwaaltjes voelt en toch weer negatief test.. maar geduld loont , dus hou nog even vol en blijf proberen !

Bedankt voor de tips dames !

17. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hey Tijgertje,

Hoe gaat het met je? Zo'n witte test is confronterend he.
    Hoop voor je dat wellicht je cyclus wat langer is en wellicht misschien nog komt en anders..... Cliche maar waar; nieuwe ronde nieuwe kansen.... Hartonderderiem voor jou!

18. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey nog niet ongesteld hier, maar gister middag heeel klein beetje roze afscheiding bij afvegen (echt hooguit 2 druppels) sindsdien niks meer..:(
    Heb nog kleine hoop dat ik idd te vroeg heb getest, maar hou er rekening mee dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik hou jullie op de hoogte :)

Hoe gaat het met jullie dames?

19. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ik hoop met je mee Tijgertje!!
    Hier gaat alles z'n gangetje, weinig last van kwaaltjes, tot nu toe gelukkig :)
    Druk bezig met de verbouwing van ons huis dus heel wat afleiding,
    Helaas ook veel feestjes.. Moet nu elke keer weer wat bedenken waardoor ik geen wijntje mee drink.. Pff! Lastig hoor! Straks krijgen ze nog door!

20. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow lekker dat je (nog) geen kwaaltjes heb Vada! Geniet er van zolang het duurt zou ik zeggen hihi ;) Idd wel lastig om dan veel feestjes te hebben, misschien kan je zeggen dat je aan de antibiotica ben ofzo?

Hier is zojuist het hek van de dam gegaan.. :( Dus voor mij op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina