ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen :(
    Met goede moed naar de volgende ronde!!
    Dat de tijd maar wat sneller gaat hihi

2. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ag toch wel! :( balen meis!!
    Had het echt zo gehoopt voor je!
    Dat is wel een goede idd.. Dan maar aan de antibiotica.. Alleen bij 1 vriendin kan dit al niet.. Dit excuus heeft ze zelf gebruikt, en ze weet van mijn pilstop haha! Verzin ik wel weer wat anders voor!

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

#223 flowertje36, 7 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2015
    Hej dames,

Zouden jullie mij misschien kunnen helpen??
    Dit is de tweede cyclus dat ik met ovulatietesten werk en snap er tot nu toe nog weinig van:(

Vorige cyclus had ik ook die van clear bleu gebruikt met smiley.
    Ik wist doormiddel van een echo dat mijn eisprong zou naderen alleen heb ik op de clear bleu nooit een goeie smiley gehad en wel positief bij zwanger en Kids.
    Nu zit ik alleen met het volgende!
    Mijn testen zijn s middags bijna positief en s avonds is er nog weinig van over.

Zouden jullie mee kunnen kijken??

De foto met 8-1 is van vorige maand en die van 7-2 is van vandaag. 8-1 heb ik mijn echo gehad en was mijn test positief.
    Wat vinden jullie van de test die ik vandaag heb gedaan op 7-2
    Alvast bedankt voor jullie mening!

Oke ik zie nu dat de foto's niet van hele beste kwaliteit zijn!
    En ook nog gedraaid !

Bijgevoegde bestanden:

4. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm het komt misschien door de kwaliteit of dat ik moe ben en op een klein schermpje kijk, maar ik vind 'm nog niet positief! De test streep moet echt zo donker of nog donkerder zijn dan de controle streep!

5. flowertje36

Dat hij donkerder kan weet ik. Alleen vorige maand wist ik zeker dat er een eisprong kwam dmv echo's en was de test ook niet heeeel donker.
    Alleen ging het mij er nu even om dat mijn testen ook zo verschillend kunnen zijn op 1 dag.
    En of dit ook te maken kon hebben met het moment van de dag.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Beste moment voor een ovulatietest

Het beste moment van de dag om een ovulatietest te doen is rond het middaguur. Doe een ovulatietest niet met ochtendurine. Je LH synthetiseert tijdens de nacht en de LH-piek komt pas op gang in de ochtend. Het hoogtepunt van de piek ligt rond 12.00 uur ’s middags. Dit is dus het beste moment om de ovulatietest uit te voeren.

Om je ovulatie niet te missen kun je het beste twee keer per dag een ovulatietest doen. Soms is de piek erg kort en dan kun je hem mislopen. Goede momenten om te testen zijn rond 12.00 uur ’s morgens en rond 21.00 uur ’s avonds.

7. flowertje36

Bedankt voort antwoord!
    Ga de tips gelijk gebruiken!

8. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ja kan heel erg verschillen hoor meis! Ik doe 'm meestal rond 1 uur 's middags, laatst toen ik 'm deed was die nog best donker en 's avonds was die heeeel licht! Maar kan natuurlihk ook liggen aan hoe geconcentreerd he urine was.

9. flowertje36

Ja dat merkte ik dus ook een paar x deze week dat ik s middags dacht he hij komt er aan dus doe vanavond nog een x nou dat was dan zo'n moment van ooo niet dus haha.
    Verschikkelijk die cyclussen haha!

10. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt! Na dat die lichter was bij mij 's avonds had ik de volgende middag weer een streepje wat donkerder was.. Heb mezelf ook nu voorgenomen om alleen 's middags te testen.. Raak anders helemaal in de war als ik dan 's avonds ineens een licht streepje heb en de volgende middag weer een donkerder.. En als die bijna positief is beginnen alvast met het gezellig te maken wat vaker! Totdat die weer lichter wprd 's middags, dan gewoon als we zin hebben 😊

11. flowertje36

Tog denk ik dat dit nu wel genoeg zegt!
    Aaa sta helemaal te springen had dit nooit verwacht!

Alleen geeft de dipstick van zwanger en Kids geen hele knaller!

Bijgevoegde bestanden:

12. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wel nog ff doortesten hoor! Was hier laatst ook een topic over geloof ik, of op een ander forum dat iemand ook paar dagen een smiley had en nog geen dipstick!
    Ik denk dat als je morgeb nog een keer die van z&k doet dat die dan wel een knaller is! Of doe er strakjes nog eentje!

13. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar wel al gezellig maken natuurlijk! Gewoon straks ff een paar uur niks drinken en je plas ophouden! Denk dat die dipstick dan ook al veel donkerder is of morgenmiddag

14. flowertje36

Ik ga ook zeker nog even doortesten!
    En ook vanavond nog even testen!

Toevallig hadden we het gister al even gezellig gemaakt!
    Hopen na de vorige keer een MA!

15. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook voor je duimen!! Ik kan over een weekje testen ben heeeel erg benieuwd.. Maar heb ergens zo'n gevoel dat 't raak is.. Had ik mn vorige zwangerschap ook! Maarja niet teveel hopen anders ben ik straks misschien teleurgesteld..

16. flowertje36

Ik had het met de vorige zwangerschap dat iedereen zei volgens mij ben je zwanger.
    Maar ik had zoiets van doe niet zo raar eerste ronde dat we er voor gingen.

Toch maar een test gedaan en bleek gewoon positief!

Zou voor je duimen! Erg spannend altijd weer!

17. flowertje36

Kleintjee ik denk dat je toch gelijk had dat hij vandaag nog meer zou knallen!
    Ook test van clearblue is weer Positief!

Bijgevoegde bestanden:

18. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa zie je! 👍 echt een knaller hihi
    Aan de klus hihi

19. flowertje36

Kleintjee de testen geven vandaag ook nog positief aan dit is al de derde dag!kan dit kloppen?

20. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik las laatst ook een topic dat cb heel lang een smiley gaf. Hoe is je dipstick? Zelfde als gisteren, donkerder, lichter?
    Ik had de 1e een positieve, echt een knaller! De volgende dag was die ook nog positief, nog heel donker maar wel lichter dan die van de vorige dag, daarna nam die snel af! Dus het kan wel hoor!

Deel Deze Pagina