ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach je hoeft je toch niet dom te voelen joh!!
    Ik ben ook pas een maandje bezig met ovu testen dus is voor my ook allemaal nieuw!
    Of die bij iedereen zo donker word, geen idee! Denk ook wel dat 't een beetje ligt aan 't moment waarop je test hoor!
    Je moet de test aflezen als de kleurstof helemaal goed is doorgelopen (na 5/10 min zoiets) en de controle streep moet even donker of in mijn geval donkerder zijn dan de controle streep!
    Als je wilt mag je me trouwens gerust een pbtje sturen als je dat makkelijker en fijner vind 😊

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dit is mijn donkerst! Zoalsje ziet knalt die ook niet heel erg zoals die van kleintjee maar je merkt het echt wel als de heel erg knalt. De dag erna waren ze eigenlijk ook gelijk weer negatief!
    Je mag ons gerust om hulp vragen hoor:)

3. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ligt ook wel aan merk, moment van de dag, hoe geconcentreerd je urine is enz enz, ik zorg altijd dat ik rond 1 uur test!

4. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus die gemiddeld 38 dagen kan duren.. ik ben een week van mijn menstruatie af en vandaag ineens een beetje bloedveries tijdens het plassen, tijdens het afvegen beetje roze met waterig achtig iets.. wat zou dit kunnen zijn ? Innestelingsbloeding lijkt me zo sterk.. dat kan toch helemaal niet ?? Ovulatie test gaf weer net zo licht streepje af als andere dagen en zwangerschapstest negatief.. ? Help....
    hoe kun je hier trouwens prive berichtjes sturen ? Haha

bedankt voor jullie berichtjes !

5. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je helema bovenaan kijkt staat welkom.... En dan je gebruikersnaam! Daaronder staat priveberichten! Of je moet naar bijv. Mijn profiel gaan dan staat dat er ook ergens! Gwn op mn naam klikken..

Misschien zit je ovulatie eraan te komen? Geen idee waarom je bloed! Ik heb wel vaker bloedverlies als me ei eraan komt of als ik de avond van te voren het gezellig heb gehad!

6. flowertje36

Jah waarom je lichtelijk bloed hebt is een raadsel! Ik spotte het van de week ook dat ik dacht nu al weer ongesteld ?
    Misschien ook iets van ovulatie en verder niet veel aandacht aan geschonken!

Kleintjee hoe gaat het bij jou? Kun je het nog beetje volhouden om niet te testen??

7. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Dan wacht ik het lekker nog even af. Morgenochtend weer testje er tegenaan gooien om te kijken of er enige verandering plaats vind haha.

8. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gaat goed hier! Alleen soms nog vervelende buikpijn en pijn aan me borsten.. Maar heb veel afleiding dus dat scheelt alweer 'n beetje! Gaan de dagen sneller voorbij hihi
    Lief dat je t vraagt!
    Hoe gaat t by jou? Al een goed gevoel erover??

Mariisx ik denk dat jou testje morgen al donkerder is!

9. flowertje36

Ik heb eerlijk waar nog geen idee! Ook nog beetje vroeg om er wat van te zeggen! Merk wel dat ik gevoelige borsten heb dit heb ik altijd tussen eisprong en mentruatie dus goed teken hopelijk dat de eisprong is geweest in ieder geval! De rest nog even afwachten! Hoop zo dat het dit keer wel weer is gelukt! Maar neem rustig plaats opt wachtbankje.

10. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga voor je duimen meid!!

11. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi allemaal!
    Zo nu en dan kom ik toch nog eventjes bij jullie kijken om te zien hoe het met jullie gaat!
    Zijn er nog testers binnenkort, zal dan zeker gaan duimen voor jullie!

12. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb toevallig net getest! (lees mn andere topic hier)
    zondag maandag nod
    en test is echt negatief pffff :(((

13. flowertje36

Hoi kleintjee hoe gaat het op dit moment ??
    Nog een testje er tegen aan gegooid of wacht je nu rustig af??

14. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee meid! ben nog niet ongesteld.. Ga morgen een testje doen denk ik.. Maar hoop op niks!

15. flowertje36

Oke spannend! Snap dat je na de testen van vorige week denkt het zal wel niks meer zijn! Ben benieuwd hou me op de hoogte!

16. Mariisx

Mariisx Actief lid

30 jan 2015
    184
    138
    43
    NULL
    NULL
    Ik tast nog steeds in het donker met mijn testjes...
    Hier twee foto's eentje met flits en eentje zonder..
    Vandaag weer een beetje rozige afscheiding bij het plassen..
    Iemand die iets uit de foto's kan halen?

Datums staan erbij.

Groetjess

Bijgevoegde bestanden:

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gewoon negatief zo te zien... is normaal door je cyclus

18. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik doen meid!

19. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd negatief..
    Maar je moet toch over 7 dagen ongi worden??
    Dan is je ei al geweest toch

20. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hier op 't moment echt hele erge buikpijn en pijn aan me borsten.. Ga steeds naar de wc om te kijken maar nog niks te zien haha!
    Ben zo benieuwd..

Deel Deze Pagina