Hee Tijgertje! Wauw joh, mooi streepje! Nee, heb er nog geen, zit als een beeyje klopt één of twee dagen voor mijn ei. Spannend toch wel hoor, allemaal Nou, uhm gezellige avond dan maar he ! Grtjs
Hoi dames! Even een vraagje.. Zondag en gister deze Ovu testen gehad en ook op die dagen geklust.. Daarvoor netjes om de dag, maar is het handig het vanavond nog een keertje gezellig te maken
@jellybean: hopelijk heb jij straks ook zo'n mooie streep. Blijft spannend he? Voor mij is het wachten nu aangebroken. Mijn man moest vandaag vroeg naar werk dus we hebben het gister avond even gezellig gemaakt Ben super blij dat ik deze ronde ovulatietesten heb gedaan want mijn ei kwam pas veel later dan ik zelf dacht. Vorige rondes dus waarschijnlijk steeds op verkeerde moment geklust.. @Liana: zie reactie hierboven
@vada: misschien beter om vandaag pas weer te klussen? Elke dag klussen gaat ten koste van de kwaliteit van de zwemmers. Hoe donker kunnen deze testjes worden?Die ik gebruikte konden blijkbaar nog een stuk donkerder (zie foto) Vandaag nog een testje gedaan?
Dankje voor de reactie! Volgens mij is dit het donkerst, want gister was het streepje weer lichter. Heb gister dus maar overgeslagen En vandaag weer even gezellig maken! Dan weer plaatsnemen op het wachtbankje!
Hoi hoi! Leuke avond gehad hoop ik Tijgertje! Ik deed net weer ff een testje, gisteravond ziek op de bank dus geen gezelligheid of testjes hier. Overdag wel één gedaan maar die was niet helemaal goed geloof ik; veel thee gedronken Maar, net nu even dus getest. haha kan alleen al juichen om het feit dat er in ieder geval een mooi donker lijntje naast komt Zit op de ipad, en foto toevoegen lukt me niet, zal zo eens kijken via de pc.
Ja Vada 87, Dat wachtbankje wordt vol zo, en volgens mij zitten we allemaal rond dezelfde periode; duimen!!
Hihi ja he scheelt niet veel inderdaad! Kunnen we samen op het wachtbankje plaats nemen @jellbean: ik herken het gevoel, was zelf ook zo blij met mijn donkere streepjes hihi. Veel klus plezier in ieder geval! @vada: spannend zeg! Je hebt genoeg geklust lijkt me dus dat moet goed komen
Hee hallo, Nou, volgens mij heb ik een korte piek; eergisteravond licht streepje, gistermiddag een mooi donker streepje(gelijk aan de c streep), gisteravond idem, ietsiepietsie lichter. En vanochtend? Heeel licht! Nu hebben we gistermiddag meteen maar de daad bij het woord gevoegd, en vanavond hoop ik ook hihi. Hoe lang 'moeten' we nu doorgaan met 'geplande gezelligheid' ? Jullie enig idee? Grtjs aan de wachtbank haha
Hey Jellybean, volgensmij kan dat hoor! Je hoort hier op het forum van meer vrouwen dat ze een erg korte piek hebben en daarom 2x per dag testen om hem niet te missen. Is het nog gelukt om het gezellig te maken? Op de dag zelf en de dag erna lijkt mij genoeg maar je kan het altijd nog 2dagen later een keerdoen voor de zekerheid. Baat het niet schaad het niet Hier nog rustig op het wachtbankje. Ben de laatste paar dagen wel echt heel erg moe, dus hoop heel erg dat dat goed nieuws is hihi
deze zijn allemaal negatief. Teststreep moet net zo zijn als de controlestreep. Nog even blijven doortesten.
Hey Tijgertje, Nou dat was nog even een uitdaging haha, zegmaar eh de betreffende avond na de test 's middags vielen we als een blok in slaap en de volgende ochtend moest ik erg vroeg op, dus uiteindelijk 's avonds weer lekker genoten(en die avond dus alweer een errug licht streepje, dag erna, eergister, alweer zo goed als wit.) Stom he, deze wiskundige benadering ;-s Onszelf maar voorhouden dat het het spontaan moet blijven, zover mogelijk.... Let go let go haha. Dus, ik kom er gezellig bijzitten, op dat bankje! (Alhoewel, ik weet niet hoe het met jouw situatie zit, maar deze dagen voor kerst is niet echt te spreken van 'wachtbankje' haha, genoeg te doen in huis. ) Maarreh, even voor mijn beleving; jij hebt je eisprong begin deze week gehad dan? Ik de 18e ongeveer. Hmz, ik denk niet eerlijk gezegd, dat dé symptomen zo vroeg al te merken zijn, maar na wat gelezen te hebben hier, alles kan ! Ik hoop met je mee in ieder geval! Het zou in ieder geval een superleuk, mooi, en bijzondere start van 2015 zijn..... (Nod nota bene op 1-1-2015 :-s) Fijne zondag!
Hey Jellybean welkom op het wachtbankje, schuif gezellig aan Ik denk dat het ook nog iets te vroeg is voor mij om iets te merken, ik zou vandaag ongeveer de innesteling moeten hebben als alles goed gaat. Maar er zit een klein stemmetje in mn achterhoofd die zich er mee bemoeit Wij hebben eerste en tweede kerstdag uitjes naar familie, maar de rest van de tijd rustig. Hopelijk mogen we het nieuwe jaar niet proosten met bubbels
Welkom Jellybean! Oh bijzondere datum haha! Mijn NOD is 28-12 dus dan ook maar even een testje wagen denk ik om te kijken of we met Jip en Janneke champagne het oude jaar uit gaan of toch (helaas) met de echte! Iedereen succes met wachten ( kan zelf de spanning al niet aan) En hoop op goede reacties!
Tumtidumtidum, nou inderdaad, laat wachten nu niet in mijn vocabulaire staan... ! Maarja, nothing we can do about it, dus kom maar op! Kunnen wel een potje rummikubben ofzo? Klinkt als ontspannen daagjes Tijgertje, hier hetzelfde; mag nog wel wat lekkernijtjes gaan maken maar de keuken is wel mijn hobby dus geen straf om te moeten doen .
@Vada: Haha ik vind J&J bubbels heel erg lekker dus zou ik niet erg vinden Ben uit mezelf al geen alcohol drinker dus dan valt het ook minder op als ik de champagne oversla Mijn nod is 30-12, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik de 28e een testje mag wagen Ik heb ook echt veel kriebels, wachten is moeilijk! @jellybean: ik ga ook aan de baksels dit jaar en vind dat super leuk. Vooral taarten versieren enzo Ga voor 2e kerstdag een taart maken, aat bak jij? Helaas ben ik sinds afgelopen nacht gevloerd door een flinke buikgriep dus hopelijk is dat snel over
Haha nee Jellybean is ook echt niet mijn sterke punt.. Wachten maar ja het moet wel! Werk lekker veel deze week dus dan denk ik er al niet zo veel aan en inderdaad de kerstboodschappen en kokkerellen vind ik ook erg leuk! Ik en ml gaan ook heerlijke gerechtjes voor de familie maken! Och jeetje tijgertje! Dat is niet leuk! Hopen dat je snel opknapt! Beterschap ik elk geval gewenst. Ook ik ben niet zo'n drinker dus opvallen doet het (als het nodig is) toch niet hihi! Ik heb trouwens deze week wel wat last van menstruatie krampen.. Komt het iemand van jullie ook bekend voor? Met name dan in m'n onderbuik..