Dankjewel Vada! Voel me vandaag al stukken beter gelukkig en kan weer normaal eten. Ze zeggen wel dat ongi krampen kunnen duiden op een groeiende baarmoeder, maar ja kan ook de ongi zijn..... Lastig altijd he? Ik voel me nog niet anders dan normaal, op de buikgriep na dan haha Fijn dat je iig genoeg afleiding heb deze week!
Hoi hi, @Vada, die buikkrampen kan inderdaad van alles zijn ben ik inkiddels achter na wat weken lezen hier . Je lichaam kan de periode na het stoppen met de pil verwarrende signalen geven, waaronder symptomem die lijken op ongi/ zwangerschap. Been there also, vervelend hoor, die verwarring. Hierdoor ben ik inmiddels gelukkig nu wel minder opgefokt aan het einde van de cyclus, dat scheelt . Loslaten en maar zien wat komt(of niet), hmz, lastig maar het beste. Werkze nog effe deze paar dagen in ieder geval@afleiding @tijgertje: oh fijn joh, weer een beetje opgeknapt. Nu maar 'hopen' dat je volgende misselijkheid aan andere oorzaak heeft zegmaar ! Meiden, vind het wel gezellig hier...! Hier verder vooral wisselend humeur varierend van relaxed, afwachtend tot aaaargh, en zelfs 'zal toch wel niet' .. Oftewel, nooit saai in mijn bovenkamer momenteel haha. Grtjs!
Ow Jellybean heel herkenbaar! Ik zit nu even in het 'het zal toch wel niet gelukt zijn' bui, omdat ik nog niks merk en vind die buikgriep ook wel even spannend in hoeverre dat de innesteling verstoord.... Suf eigenlijk he? Kunnen helaas alleen maar afwachten.. Maar het wachten is een stuk leuker als je gezellig met 'schuit genootjes' kan 'kletsen'! Houden jullie me op de hoogte?
Fijn dat je je weer beter voelt zeg! Zit momenteel ook in het van toch wel niet zo zijn schuitje, maar ben nu al wel 3 avonden (waaronder nu dus weer) erg misselijk en het overgeven nabij.. Maar ja aangezien de griep/buikgriep rondgaat.. We zullen inderdaad veel afleiding zoeken (lastig hihi) en we wachten geduldig af Vind het wel fijn om m'n "ei" bij jullie kwijt te kunnen en zo gezellig kletsen over van alles waar ik het in m'n omgeving niet over wil hebben Houd jullie op de hoogte
Ho ho ho meiden! Fijn Kerstfeest! Even gauw een krabbel, in een pauzemomentje na een ochtendje in de keuken en voor vertrek naar vrienden... (Ja, ben eerlijk, morgen NIKS, heerlijk!) Oef, ik wil testen...!! Hebben jullie dat ook haha? En het ergste is nog dat ik destijds bij de bestellling van de ovutesten van Zwanger en Kids een 5tal zwangersxhapstesten kreeg, te gebruiken 5 dagen vóór de nod..... Aaargh haha, wanneer mogen jullie op zijn vroegst testen? Heb de laatste dagen weinig puf, stekende borsten, emo en buikpijn; heb inmiddels ervaringmet 'voordegekhouden' maar stiekem..... ....? Vada, voel je je beter vandaag? Hoop het voor je! Enne ja Tijgertje, snap je wel; al denk ik dat dat gelukkig niet uit zal maken, als 'ie' zit, zit ie volgens mij Fijne dag nog!
Hoihoi meiden! Hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad! Hier in elk geval wel! Misselijkheid is zo goed als weggebleven maar oooh die steken in m'n onderbuik.. Pff.. Maar van ongi nog geen sprake! Ook ik heb test drang hihi! Maar heb met mezelf afgesproken als er morgen nog niks is dan test ik zondag morgen.. Dus ik ken je gevoel Jellybean haha!! Zit nu op dag 28 van m'n cyclus dus alles is nog mogelijk.. Wanneer ga jij testen Jellybean? Geniet nog even van de kerstavond! Deze mevrouw gaat haar bed opzoeken want er moet weer gewerkt worden morgen
Hoi meiden! Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad Ik heb zelf ook twee drukke maar heel gezellige dagen gehad. Mn taart was goed gelukt en iedereen vond he lekker. Bij mij begint de testdrang ook te komen.. Maar het enige waar ik nu last van heb is dat ik vanaf woensdag s'ochtends wakker word en dan echt misselijk ben van de honger. Wat voor mij gek is want ik eet altijd heel slecht/weinig in de ochtend. Het houd nu al 4 ochtenden aan, maar rest van de dag is t weg. Ik 'mag' officieel pas dinsdag testen, dan is mijn nod, maar wil eig zondag (morgen) al een testje wagen... ow en ik droomde een paar dagen terug dat ik een positieve test had ensuper blij wasen het mijn man ging vertellen..en toen werd ik wakker... En toen droomde ik daarna dat ik wakker was en een test ging doen om het te controleren en die was ook positief...en toen werd ik weer wakker.. Aargh!
Super dat ze je taart lekker vonden! geeft toch altijd weer voldoening he! Oehh spannend dinsdag.. Ik heb nu m'n NOD.. Ik ga morgen testen als er vandaag niks gebeurt. Het is in elk geval lekker druk op het werk dus tijd om er over te denken heb ik gelukkig niet Hahah wat een rare droom!! Hopen dat hij uitkomt!! Zal toch een super mooi kado zijn! Had toch ook een leuke horoscoop! Lees t normaal nooit maar nu was een tijdschrift aan t lezen en dacht nou ben benieuwd.. Er stond dat ik eind 2014 leuk nieuws krijg wat aan 2015 een hele andere wending kan geven! Ik dacht meteen... :-0 het zal toch niet.. Hihi!
Ow spannend Vada! En wat grappig van die horoscoop zeg hihi zou t een omen zijn? Fijn dat je afleiding heb vandaag op t werk. En ben erg benieuwd naar je test morgen! Ik ben alleen thuis vandaag, manlief is aan het werk, dus moet nog wat verzinnen om mezelf bezig te houden..
Nou de dag goed doorgekomen haha! Op naar huis en een gezellig avondje naar vrienden! Hahah ja wie weet komt het echt uit! Zou toch wat zijn xD Fijne avond gewenst en hoop dat je je vandaag een beetje vermaakt hebt!
Hoi dames. Wil mezelf even voorstellen. Ik ben Wendy en heb een prachtige dochter van bijna 8 maanden. Wij hebben besloten om voor een 2e te gaan. Nu heb ik gisteravond rond 6 uur een test gedaan. Dat was een knaller.. ook had ik links onder in mijn buik pijn die een paar uur aanhield. Alleen voelde vrienden zich niet zo lekker. Nu heb ik hem vanmorgen om half 7 maar wakker gemaakt en het gezellig gemaakt... ik denk dat die pijn misschien het eitje is geweest doe is gesprongen. Heb dat namelijk nog nooit mee gemaakt. Soort ongi pijn... maar het testje wat ik vanmorgen had gedaan is iets minder duidelijk... ben ik nu misschien te laat of toch nog op tijd...? Graag jullie advies.. groetjes Wendy
hierbij mijn foto. De bovenste is van gisteravond en samen met de pijn. En de onderste is van vanmorgen na het gezellig te hebben gehad...
@wendy: als het echt je ei was die je voelde dan ben je idd iets aan de late kant met klussen. Maar hebben jullie het voor die tijd niet meer gezellig gemaakt? Je kan beter ook een keer klussen als je ziet dat je testjes beginnen op te lopen. Hoop evengoed gewoon voor je dat het raak is!
Euhm nou kwam er van de week pas achter dat ik die testjes nog had liggen. Anders was ik er wel eerder mee begonnen.. Maar we zijn alle twee niet lekker geweest deze week dus wel op kerstavond maar meer niet deze week... ja en vanmorgen vroeg dan... Baal er nu wel van hoor...:x maar ja het is niet anders.. En weet ook niet zeker of het mijn ei is geweest want heb dat nog nooit mee gemaakt dat als ik ging zitten dat het al pijn deed...
Haha heb het eventjes na gevraagd aan vriendlief en die zei dat het 1e kerstdag was. Ik dacht echt op kerstavond..!! Maar goed. Als dan zaterdagavond mijn ei gesprongen is en als de zaadcellen dan eventjes blijven leven.. dan hopen we op een goede maand.. nog 2 weken geduld...
Hee Vada! Ja ja daar komt ie: en, en en?? Ben erg benieuwd, en zo blij zijn als er een streepje staat...! Hier nog ff geduld, haha, Duimmmm Grtjs!
Ik snap er he-Le-maal niks meer van.. Ik heb vanmorgen getest.. En Omo wit.. Heb trouwens getest met een action test die ik nog had liggen.. Geen idee of die al wel zo vroeg iets registreren.. Ik denk dat ik overmorgen nog maar een keer test en dan met kv2v5 Hoe is het bij jullie??
@ wendy: ow vandaar. Ik hoop voor je dat het zo is. T blijft toch altijd een beetje gokken, zelfs met ovutesten omdat je bij je piek nog tot 48uur speling heb. Succes op het wachtbankje @ jellybean: jou testdag komt ook steeds dichterbij! Hoe voel je je nu? @ vada: Balen meis hoewel de testen van de action niet echt worden aangeraden op dit forum. Misschien morgen met een kruidvat 2v5 proberwn? Ik heb ook even een baal dagje vandaag was dan wel iets te vroeg met testen, maar lijkt me dat je met 12 dpo wel iets had moeten zie nop de 2 v5 als t zo was geweest...