ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Welkom Wendy! En inderdaad succes op het wachtbankje!
    Kom er maar gezellig bij hihi!
    Inderdaad misschien morgen maar even kV halen.. Mijn eetlust is vandaag trouwens ook ver te zoeken, deed bijna 1/2 uur over 2 broodjes.. Pff..
    Ach balen Tijgertje! Maar idd, kan nog te vroeg zijn.. Hopen dat de volgende keer wel positief is! Dus we gaan weer verder wachten.. Dacht vanmorgen echt van hehe! Alle onwetendheid is nu eindelijk weg.. Maar nee ;)

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi meiden,

Zo, even bijlezen :)
    @Wendy; gezellig, welkom op de bank haha.
    Wat betreft je 'timing', tja, ik ervaar het sowieso als een loterij dus hoop gewoon met je mee op een mooi lot ;)! Het zou inderdaad aan de late kant zijn, maar ach, dan weet je in ieder geval dat je testjes mooi oplopem(en dus meteen een lading in huis halen hihi) . Afwachten nu maar, en duimen ....!

@Tijgertje; balen joh, ja lees hier op het forum allerlei verschillende dingen hoor over de dpo's en testen; op je nod nog maar eens testen dan...?

@Vada; uhm, hoeveel dpo ben je ook alweer? Ik heb geen idee over de actiontesten, heb ze wel eens gebruikt maar die waren altijd netjes wit ;).... :s
    Wanneer is je nod? We blijven duimen op de bank voor een extra streepje!

Hier net, jaja, ook ongeduldig haha, even getest op 11 dpo met een zwanger en kids ultragevoelige test(cassette heet dat ding geloof ik); ariel, robijn, omo, WIT.
    Heb momenteel niet zo heel veel vertrouwen in een streepje erbij deze maand, dus stond er niet heel erg van te kijken; maar beetje balen is het wel ja....!

Dus, we wachten nog maar even door he, ga denk ik ook eens even naar de KV voor die 2 voor 5 testjes, just in case haha.

Verder wel heerlijk vakantie hier, jullie ook?

Grtjs!

3. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Enne, over 'klachtjes' gesproken, wat ervaren jullie? Ik weet inmiddels dat een hormoon dat na de eisprong vrijkomt, klachten veroorzaakt die zowel menstruatie of zwangerschap kunnen betekenen; bij mij is dat iig borsten die beursvoelen, wat voller ook. Meer eetlust en heel af en toe een vaag buikpijntje. Dat was mijn lijstje haha

4. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    #64 VaDa87, 29 dec 2014
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
    Mijn eitje was zondag 14-12, ben nu 2 dagen over tijd, en nog geen enkel teken dat mijn menstruatie er aan zit te komen.. Ik wacht morgen nog af en woensdag test ik met kv2v5..
    Oh het zal dan toch nu echt zo zijn.. Heb wel vage klachten van Indd buik krampjes, misselijk met vlagen dan grote eetlust maar zodra het op bord lust niet meer.. Maar verder geen zere borsten ofzo.. Wel heel veel bobbeltjes op de tepel.. Nog nooit gehad!
    En heb trouwens veel last van afscheiding..

Veel succes Jellybean en toch stiekem hoop ik voor je dat je ook dit jaar of begin volgend jaar een positieve test in handen hebt!

Hier geen vakantie.. Helaas gewoon doorwerken! Jan maar wel de gedachtes even opzij zetten :)

5. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier nu druppels roze bloed bij het afvegen dus denk dat deze ronde voor mij voorbij is :( ik wacht nu maar tot het doorzet.. Even flink teleurgesteld nu..

Ik duim nog wel heel erg voor jullie hoor! Ik kijk regelmatig even voor updates ;)
    Succes!

6. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ag wat balen Tijgertje :(!
    Op naar de volgende ronde maar..
    Hier vandaag weg veel last van afschijding.. Voelt niet echt prettig want ik denk elke keer dat de menstruatie begint. :(

7. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Tijgertje!
    Balen joh, virtueeel hartonderderiem dan maar...!

Oh Vada, das kak, kan het zijn dat je eisprong misschien wat later is geweest? Anyway, meiden, mocht het deze maand niet raak zijn, even balen he, maar keep up the spirit! (Ga ik dat hier ook proberen haha;)!)

Werkze voor jou Vada,

8. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden, wat lief :)

Vandaag mag ik een baal dagje en dan gaan we weer met goeie moed ronde 5 in!
    Heb alvast nieuwe ovu testjes besteld vandaag en mijn man had een doosje chocola voor me mee met boodschappen doen, de lieverd :)

9. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Haha dankjewel Jellybean!
    Inderdaad even balen en weer verder!
    Ik zit nog in onzekerheid..
    En Tijgertje.. Wat lief van je man! Een echte schat!

10. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Goedemorgen dames..
    Ik ben dus vanmorgen zwaar ongi geworden..
    Dikke baal dag vandaag dus! Was er dit keer zo van overtuigd..
    Maar helaas.. Word dus weer nieuwe Ovu testjes halen..
    Hoe is het verder met jullie?

11. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Das mooi klote VaDa... Hopelijk volgende maand wel raak....;)

12. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal, ik ben hiernaartoe verwezen door iemand van een ander forum.. ik zou graag jullie mening willen weten.. dit is de test van de kruidvat.. wat denken jullie? Zijn er mensen die een valse positieve test van de kruidvat hebben gehad? Ik lees dat er dames zijn die vaker een valse positieve hebben gehad, ik weet niet of ik nu mag hopen of niet.. ben benieuwd naar jullie mening!

Bijgevoegde bestanden:

13. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Ow oeps.. is dit alleen ovulatietestjes? Haha dit is een zwangerschapstest haha

14. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor deze ene keer zien we het door de vingers..;):p haha nee hoor geeft niks. Ik vind hem positief hoor! Hoeveel dpo (days past ovulation) zit je?
    (Ik denk dat deze niet vals positief geven, maar sommige testen te vroeg en dan kan het vaak wel eens mis gaan. Dan kan het dat je van de een op andere dag weer een negatieve test heb)
    Alvast gefeliciteerd :)

15. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vada: wat balen meis! We weten hier allemaal hoe het voelt.. Gun jezelf vandaag een baal dagje en verwen jezelf lekker vandaag. Daarna weer naar de volgende ronde, eens moet het raak zijn toch?

Ik ga met mn man een dagje naar de stad, even lekker struinen en shoppen.

En hoe is t met jou jellybean? Nog een testje gewaagd vandaag?

16. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankjulliewel!
    Helaas vandaag geen tijd voor een baal dagje, erg druk op het werk, gelukkig haha!
    Maar idd.. Op naar volgende maand maar weer!
    Veen plezier vandaag tijgertje!

17. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee meiden!

wat balen zeg, ik hoop dat de chocola(geweldig lief trouwens!) en werkafleiding een béétje hebben geholpen....!

enne hoi Yvjuhxx, wauw, alvast een voorzichtige proficiat(uiteraard met een gezonde dosis jaloezie ;) hihi), hij mag nog wel oplopen inderdaad; hoeveel dpo ben je? (oh zie dat jij Tijgertje dat ook al gevraagd hebt)

Hier heb ik besloten om morgen lekker te gaan genieten met bubbels en druivensapuitfles; donderdag als het goed is D-day, en zoals mijn vriendinnen ook zeggen: drink met mate en vooral genieten :) (en niet te spastisch; hoop niet dat ik zo als laks overkom maar ben er wel even klaar mee ;) )
    Verder heb ik borsten als bloemkolen en zeurderige rug, dus wijst gewoon op een klassieke rode loper, maar we wachten af. (ik ga denk ik niet meer testen tot na de nod Tijgertje, tenzij ik me niet kan bedwingen, dan horen jullie het haha)

Zo, vriendlief is een avond barhangen met vrienden, de hond alvast bij de opvang en ik ga lekker eens luieren voor de buis, heerlijk!

Doei meiden!

Mocht ik jullie niet meer spreken, wens ik jullie nu alvast een gezellig, knallend, en mooi jaarsuiteinde toe!

18. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Dankje Jellybean!
    Het heeft me inderdaad goed geholpen!
    Ben de dag goed doorgekomen, eenmaal thuis gekomen gingen vriendlief en ik meteen maar boodschappen doen, ook voor morgen avond en pakte dus een flesje wijn, hij keek me aan en vroeg me " of ben je niet zwanger, ik dacht echt dat je nu wel zwanger was" dus ook voor hem is het wel een kleine teleurstelling, maar goed.. Schouders eronder en gaan! ;)
    Vond het wel heel vreemd dat ik zo vanuit het niets (geen voorgevoel) ongi werd.. En ook meteen roze en knalrood.. En erg veel ook :( voel me op t vloeien na namelijk ook niet ongi.. Vreemd idee..
    Nog eventjes succes Jellybean en ik duim met je mee!!
    Ook ik wens jullie als ik jullie niet meer spreek een heel goed uiteinde en veel goeds en geluk in 2015!

19. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi nog een keer,

Haha, ik heb echt geen ruggegraad , eerst zeggen 'test niet meer tot nod', even wat rondneuzen op zw en jahoor, tóch effe getest....

Moet je kijken, wat moet ik hier nu van maken meiden?

Hij lijkt niet omowit, zien jullie dat ook of ben ik bijziend😁?

20. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    De foto ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB