Wauw Jellybean!! Ik zie toch echt een streepje!! Zal het dan echt?? Bij deze alvast van harte gefeliciteerd!! Hopen dat de volgende test een nog vetter streepje heeft!!
Hoi hoi meiden, Allereerst voor jullie bankgenootjes een heel MOOI, LIEFDEVOL en POSITIEF(in alle opzichten!) 2015 gewenst hoor! Hebben jullie een leuke avond gehad? Hier heel gezellig, lekker met vrienden, fijn! Inmiddels heb ik al wat testjes versleten haha, waaronder de kv 2v5 (in een andere post), en vanochtend een actiontestjes
Oeps, verkeerde knop; Heb vanochtend getest, hm, vanmiddag of morgen maar eens een CB halen . Heb wel zoeits van eerst zien dan geloven ofzo, wil mezelf nog niet blij maken met een dode mus. (Nod vandaag vandaar)
Alvast voorzichtig gefeliciteerd jellybean! lijkt toch echt wel zwanger hoor, ook als ik in je andere topic de testjes zie. Veel 'plezier' met de cleaurblue test morgen En iedereen hier ook een super goed en voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Hoi meiden! Allemaal een goed en gezond 2015 gewenst en hopen dat we maar snel een klein wondertje kunnen verwachten Goh Jellybean.. Het lijkt er toch echt wel op! Kijk uit naar je cb test!
Hey meiden, Nou, ik kan er niet meer omheen denk ik .... Beetje onwerkelijk nog, te zeggen 'zwanger' ( en het dan over mezelf hebben haha) Het bewijs....(wel gedaan met dagurine, en volgens mijn berekening zou het 2-3 moeten zijn, maar heb al gelezen dat die weken in feite slechts de concentratie hcg aangeven, dus be benieuwd naar de eerste echo... ) Pfff, en nu naar mijn ouders, mondje dicht laten, aaarghh moeilijk voor een kletsmajoor !
Jellybean! Dus toch echt! Wauw! Van harte gefeliciteerd!! En inderdaad wat moeilijk om niks te zeggen! Geniet in elk geval lekker van je zwangerschap! Een beter begin van het jaar kan toch haast niet
Gefeliciteerd jellybean! Dat is idd een heerlijk begin van het nieuwe jaar. Succes met niks zeggen, tot wanneer wou je wachten om het te vertellen? Met mij gaat redelijk hoor. Ik heb altijd erg veel last van mijn menstruatie (erg veel vloeing en zulke erge krampen dat ik niks meer kan, zelfs met paracetamol) en nu is het steeds iets extra zuur omdat ik natuurlijk steeds hoop dat het 9 maanden weg blijft.. Maar goed mijn tijd komt nog Heb een heel gezellige jaarwisseling gehad. Was de eerste voor mijn witte herder pup (inmiddels al weer 10maanden oud) dus waren thuis met mijn ouders Morgen naar de verjaardag van mn moeder dus ook leuk. Laat je af en toe nog wat horen jellybean? En hoe is t met jou Vada?
Hey Tijgertje! Alvast van harte gefeliciteerd met je moeder Hier de menstruatie bijna weer ten einde gelukkig, Ben er ook altijd naar van alleen deze keer erger natuurlijk.. Het leek toch zo echt allemaal.. Tot op die dinsdag morgen.. Heb ook echt nog nooit zo veel gevloeid als deze keer.. Hopelijk een teken dat de anticonceptie nu echt helemaal uit m'n lijf is.. Heb vandaag de zwanger&kids Ovu testjes binnen gekregen, hopelijk schieten we deze keer raak hihi! Vind het altijd zo lang duren naar die vruchtbareperiode toe.. Herken je dit ook? In elk geval beterschap Tijgertje, dat je er maar snel weer af bent!
Dankjewel Vada Fijn dat het bij jou weer bijna over is! Ik mag er altijd minimaal 7 dagen van "genieten".... Meestal 7 tot 9 dagen. En ja herken het gevoel van wachten hoor Vada, vervelend is dat he? Baal ook wel van mijn lange cyclus Wij zijn al een half jaar bezig maar begin nu pas aan ronde 5. Ik heb ook weer nieuwe dipsticks van z&k binnen, begin er nu wel iets later mee want had mn ei pas vrij laat. Wanneer begin jij weer?
Ja dat zijn wel lange cyclussen zeg.. Mijn cyclussen zitten gemiddeld rond 29 dagen.. Ik denk dat ik de 12e begin want de app Woman Logg geeft aan dat ik rond de 14e mijn ovulatie zou moeten hebben en die zit er meestal wel dicht bij in de buurt Ze zijn alleen wel nieuw voor mij die dipsticks dus weet niet zo goed hoe donker deze kunnen worden..
Hey meiden, @Tijgertje; wat balen zeg, dat je zoveel last hebt van je menstruatie; zeker wanneer je hem niet wilt, werkt dat in je koppie ook nog eens door. Ik hoop in ieder geval voor jullie allebei dat dit de laatste keer is geweest voorlopig, gun het jullie zo! (We kennen elkaar niet, maar de ehm ovutestjes en de bank schept een band ...) Mijn vriend wil het graag eerst allemaal aanzien, eerste echo, kloppend hartje etc, voordat we het naar buiten brengen..., snap ik wel hoor, al ligt het op mijn púntje van mijn tong haha. Even afwachten maar, ik heb maar geluk met zo'n nuchtere, relaxte kerel nu hihi. Oh wat leuk een witte herder pup! Das al een klein sneeuwballetje op zich , alles goed gegaan met de knallen? Onze buren hebben er ook zo éen, lief beest. Jullie eerste pup of ervaringsdeskundigen? Nou, je hebt in ieder geval genoeg afleiding met die kleine viervoeter, niet ? Hier ook een viervoeter rondlopen, heerlijk hoor(ok, soms zou ie wel achter een dikke laag behang kunnen, maarja dan hadden we een golden retriever moeten nemen . ( die trouwens hoog op net lijstje staat van mijn vriend, maar daar wachten we nu maar even mee ) Heb jij ook husidieren Vada? En, Tijgertje, last but not least, nog proficiat met je moeder! @Vada, fijn dat het er bijna op zit...! Zeker als je voelde dat het wellicht wel eens raak had/zou kunnen zijn, extra zuur. Hopelijk heb je je even lekker laten verwennen door de chocola, manlief, etc En wat je zegt over je herkenbaar trouwens hoor over dat vloeien. Misschien schept het hoop als ik zeg dat ik mijn laatste keer ook hetzelfd had; voor de eerste keer helder bloed en meer dan normaal. Ook heb ik hem toen niet zien aankomen, jouw verhaal klinkt dus wel herkenbaar. Dus wie weet....! En ja, Bij de één duurt het inderdaad langer voordat die hormonen uit je lijf zijn; fustrerend soms, maarja, is de natuur.... Neem mijn zus, ook zwanger, was na 2 rondes al zwanger, terwijl we praktisch dezelfde pil slikten qua sterkte en ongeveer even lang. Je weet dus het nooit, het lijkt wel een loterij Haha, ja!! Een eeuwigheid en zelfs een beetje een gevoel van 'nutteloze' tijd, erg he als ik dit zo zeg... Maar jullie begrijpen wellicht wel wat ik bedoel.... De testjes in huis, joh ik dacht dat je dat al deed, maar dan was ik abuis, sorry. Ik vond ze zelf heel duidelijk, gaven mij een goed beeld van de cyclus. Als ik naar je cyclus kijk, niet heel onregelmatig maar wisselend genoeg om DE dagen beter te zien m.b.v. de testjes. Jij had die van z&k toch ook Tijgertje? Nogmaals, ik hoop zo dat ze jullie ook zo gaan helpen als ze mij hebben gedaan....! Zo, hier is een boom ontploft na het leeghalen gisteravond, dus ga dat naaldentapijt hier eens opruimen . (Denk dat mijn huis de komende weken errug schoon gaat zijn@ afleiding Want ben heel eerlijk, ik heb al een druk hoofd zonder de wetenschap dat er een wondertje groeit hier, dus kun je nagaan hoe dat nu is, vermoeidend ...haha.
Oh jeetje, wat een schijffouten, en dat voor een ex-juf haha... Sorry hoor, op de ipad een bericht tikken blijft een uitdaging zie je wel
He Jellybean! Wat herken ik mijn vriend toch veel in die van jou haha! Ook zo nuchter van we zien eerst wel aan en gaan het, als het eenmaal zo is het naar buiten brengen als we over de gevaren zone heen zijn terwijl ik.. Oh ik ben zo'n flapuit haha! Hier ook een aantal huisdieren hihi! We hebben 2 Noorse boskatten (broertjes van elkaar) zijn eigenlijk altijd buiten, weinig tot geen last van haha! En 1 klein hondje, nou ja klein.. Groter dan ik dacht dat die zou worden aangezien z'n ouders zo klein zijn ( het is een pup van m'n moeder haar 2 hondjes *foutje*) en nog 1 grote hond, dat is m'n vriend z'n kindje zeg maar.. Huis vol gezelligheid Wat leuk dat je het een beetje herkent dus wie weet.. Spannende tijd weer! Ik heb 1 keer de tests gehad van fertility, en 1 keer Kruidvat, maar ze niet zo getest dat ik zeg maar dagen achter elkaar deed, beetje dom maar ja ik deed ze op de gok zo van .. Vandaag is denk ik mijn ei.. En als er een streep was (donker of licht.. Ik had geen idee) dan dacht ik van .. Ja zie je wel.. Maar nu snap ik wel hoe het werkt! Nog eventjes succes met stil zijn.. Hihi! En alvast erg veel plezier bij de eerste echo! Weet he al wat meer wanneer je heen mag? Ik ga ook de boom de deur eens uit zetten! Het is inderdaad wel zo .. Ik ken jullie niet.. Maar toch klikt het erg goed heb ik het idee zo door het vele getyp En nog gefeliciteerd met je zus haar zwangerschap! Super leuk joh! Lekker samen dingen kopen enzo lijkt me echt leuk!
Hoi meiden! Even bij lezen hoor @Jellybean: Ow wat leuk, wat voor hond is het? Mijn witje is inmiddels met 11 maanden niet meer een klein pluizebolletje hoor Maar ik geniet ontzettend van haar. Ze is mijn aller eerste hond, dus zij mocht het spits afbijten hihi. Ze had eigenlijk geen last van het vuurwerk, tot dat ze bij de laatste keer plassen rond 23uur van een vuurpijl schrok... vanaf toen is ze wel erg gestrest geweest. Wij hebben hier in huis ook nog 2 katten, 3 cavia's, 3 valkparkieten en een aquarium, dus een gezellige beestenboel Zit zelf ook in de dierenbranche dus echt mijn ding @Vada: Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger & kids en die vind ik echt heel duidelijk en fijn in gebruik. Ze kunnen ook echt behoorlijk donker worden. Ik zal anders een foto van mijn overzichtje van afgelopen maand even plaatsen hier, misschien heb je er wat aan. Bij jou ook een gezellige beestenboel dus hihi leuk hoor! Hier wordt mijn menstruatie eindelijk weer minder. Kijk weer met nieuwe hoop naar deze ronde! In de tussentijd vermaak ik mezelf met schilderen, ik ben bezig met schilderijtjes voor in de kinderkamer hihi beetje vroeg misschien maar geniet er wel erg van Ik heb ook het gevoel dat het klikt tussen ons, we zijn gewoon erg gezellig met zn 3e inmiddels is het een beetje ons eigen topic geworden haha maar goed de ovulatietest foto's komen over een weekje weer toch?
hier mijn overzichtje. Had in Word een tabel gemaakt zodat ik ze overzichtelijk kon opplakken, ben nogal een perfectionist .... Was op dag 11 begonnen omdat ik ook cyclussen van 28 heb gehad, maar uit eindelijk begonnen ze pas op dag 20 op te lopen. Na mijn knaller niet meer door getest. (positief is positief toch?) Ik heb nu steeds hele lange cyclussen dus begin nu op dag 14 of 15 denk ik. Hopelijk heb je er wat aan
Hey dankjewel Tijgertje! Hier heb ik zeker wel wat aan! Fijn dat je menstruatie er bijna weer op zit zeg! Van mij is gelukkig al weer helemaal over, Is het trouwens dan ook handig om vanaf nu ook meteen om de dag te klussen? Of pas echt rond je vruchtbare periode? Leuk zeg schilderijtjes maken! Geeft toch niks als het nog zo vroeg is, als je er maar lekker van kan genieten is toch fijn! Mijn kleine hondje is ook mijn 1e dus een lekker verwend ding haha! Ben er erg gehecht aan Slikken jullie trouwens ook foliumzuur of iets in die richting? Ik heb eerst een potje foliumzuur eigen merk DA gehad en ben daarna over gestapt op de Davitamon mama plus Bevalt wel goed. Ik zal deze keer ook zo'n mooi schema maken van de Ovu testjes, lijkt me erg makkelijk! Zal de foto's dan ook aan jullie showen hihi! Fijne avond!
blij dat ik kan helpen Vond het zelf ook erg fijn om hier op het forum foto's te zien van hetzelfde merk testen zodat je weet hoe hij er uit hoort/kan zien. Sommige vrouwen hebben altijd een heel licht teststreepje, maar bij mij was hij altijd helemaal wit tot de vruchtbare periode. Ow en misschien nog een tip: ik zet 2 alarmen op mijn telefoon, één 2uur voor dat ik wil testen en vanaf die tijd mag ik niks meer drinken en één op het testtijdstip zelf. Zo test je altijd rond het zelfde tijdstip en is je urine mooi geconcentreerd voor de test. Ik zou zelf pas om de dag klussen als je testjes beginnen op te lopen, anders ben je het misschien al zat voordat je 'echte' dagen beginnen, maar ligt natuurlijk helemaal aan je libido hahaha ik zou t niet volhouden iig. ik slik nu elke ochtend foliumzuur van de kruidvat en heb ook een potje tarwekiemolie capsules van de kruidvat. Die slikte ik ook elke dag, maar ga deze ronde pas slikken vanaf de eisprong. Je hoort een hoop goeie verhalen over tarwekiem en het is natuurlijk dus baat het niet schaad het niet
Dat is inderdaad wel fijn, want hiervoor had ik een doosje van predictor gehaald, maar ook daarvan wist ik niet hoe donker die zou worden en tjsa, ik deed er maar 2 die cyclus, 1 de dag voor de ovulatie en de ander op de dag zelf en dacht toen van nou, er staat een streep dus daar is die dan haha! Dus deze x maar even goed bijhouden Denk dat ik dan ook maar vanaf het weekend ongeveer het om de dag gezellig ga maken, want het moet ook wel gezellig blijven natuurlijk haha! Oh tarwekiemolie? Dat ken ik niet zo goed, wel eens wat over gelezen maar me er niet echt in verdiept, en inderdaad het is natuurlijk dus baat het niet schaad het ook niet!