ovulatietestjes van donker naar licht op dezelfde dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1991, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee Tijgertje!

Oh 'fijn'zeg dat je al een streepje ziet; ik werd er ook zo blij van om ze te zien oplopen haha, geeft wat houvast toch?

Oh enne Vada, respect hoor voor je discipline van 2x per dag testen al, hopelijk heb je een mooie reeks zometeen!

Test ze meiden!

2. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is het streepje weer zo goed als weg :( Misschien was het testje van gister niet helemaal goed want het bovenste strookje liet los toen ik m opplakte.. Testje van vandaag blijft wel goed in elkaar zitten en er is een heel minuscuul bijna onzichtbaar streepje :p Morgen maar weer kijken.

Hoe gaat het met jou testjes Vada?

3. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja haha ben erg benieuwd wanneer er een duidelijk streepje komt!
    CB blijft nog steeds een rondje ipv het gezichtje en de testjes zijn nog even licht, dus wachten rustig af, straks nog even die van z&k doen en kijken of er al verandering in is gekomen

Wat raar tijgertje! Misschien inderdaad toch een verkeerd testje erg benieuwd hoe ze volgende keer zijn zeg!

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hey Tijgertje!

Dat had ik ook hoor met z&k, daags van tevoren wisselende lichte streepjes. Tijdens mijn eisprong zag ik wel een oploper.

Duimen voor een mooie smiley Vada😊!

5. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Z&k al duidelijker maat cb nog steeds geen smiley

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,8 KB
      Weergaven:
      3
  6. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag weer een lichte streep :) dus waarschijnlijk was de test van gister niet helemaal goed meer. Echt heel fijn om een keer weer een korte cyclus te hebben!
    Zal morgen een foto plaatsen. Hoe is t bij jullie?

7. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    #127 VaDa87, 12 jan 2015
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
    Nou net vanavond weer getest.. En helemaal niets..
    Raar toch.. Morgen ochtend maar weer met CB proberen..
    Oehh spannend tijgertje! Zou echt wel fijn zijn inderdaad weer een mooie korte cyclus!

8. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier mijn testjes :) vanmiddag weer ietsjes donkerder, nog lang niet positief, maar het is een begin

Bijgevoegde bestanden:

9. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hey leuk! Zit inderdaad wat aan te komen.. Hier alleen de 11e een positieve z&k gehad terwijl alle cb testen negatief waren en ook de z&k zijn nu weer negatief.. Vind het maar raar..

10. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow wat gek Vada! Heb je een foto van die z&k van de 11e?
    En hoe laat test je nu? Ik test s avonds bijvoorbeeld heel slecht (als ik s'middags een duidelijke streep heb, heb ik die s avonds niet meer), maar s'middags altijd goed resultaat. Misschien is dat bij jou ook zo?

11. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Vanmorgen cb weer.. Kan beter zeggen nog steeds negatief..
    Ik test met de z&k om 18:15 omdat ik op het werk de laatste pauze om 15:30 heb en daarna niets meer eet of drink.. Ik ben vandaag dan
    Om 17:00 vrij, morgen wel de hele dag, ik zal dan smiddags eens proberen, misschien dat het dan wel goed gaat! Ik zal even een foto erbij doen :)
    Hoe is het met jou streepjes??

12. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hier een foto van gister avond

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      4
  13. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey vada wat apart zeg! Ik zie op die van 11 jan idd wel een streepje, maar niet echt positief te noemen idd. Misschien is je ei deze ronde wat later?

Mijn streepjes worden ook nog niet echt donkerder eigenlijk.. Heb vandaag om 12uur en 3 uur een testje gedaan om te kijken of dat nog uit maakte maar zijn 2 bijna identieke (lichte) streepjes. Ik hoopte op een wat kortere cyclus, maar denk dat het gewoon weer rond dag 24 wordt.

14. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja raar toch..
    Net maat weer een z&k gedaan maar ook weer negatief.. Vanmorgen de cb ook.. En die moet eigenlijk al 2 dagen van te voor een hoge vruchtbaarheids piek aangeven door middel van een knipperend gezichtje en dan krijg je een gezichtje dat blijft staan en dan heb je je ovulatie.. Erg gek hoor dat het nu zo laat is..
    Dus bij jou ook nog niet echt een vooruitgang.. Balen dan he.. Denk je eindelijk een wat kortere cyclus te hebben ..

15. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hey meiden,

Even een hartjeonderderiem voor jullie hoor! Die testjes kunnen je behoorlijk in de warrel brengen, hopelijk lukt het om 'gewoon' gezellig te hebben om de dag en daar de soort van focus op te kunnen leggen :)...

Inmiddels wel donkerdere streepjes hopelijk!!

Hier is het even kak haha; ziek, misselijk en veel buikpijn. Zal wel een soort van buikgriep zijn, maar gatverdarrie daar houden we niet van he. Maak me niet echt zorgen, maar zal blij zijn als het dinsdag de 27 e is, kan ik de vk het hemd van het lijf vragen ;)..!

Fijne dag meiden,

16. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Doet me goed Jellybean!
    En vanmorgen ook nog eens een knipperend gezichtje op de CB test!
    Heb inderdaad om de dag geklust vanavond of misschien toch morgen ochtend maar weer en hopen dat het knipperend gezichtje blijft staan (dan ben ik het meest vruchtbaar en springt m'n ei van 12 tot 24 uur)
    We gaan er weer voor!

Ik wens je beterschap en hoop maar dat het snel overgaat!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      0
  17. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    We love smileys :)!
    Gezellige dagies he ;)

18. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Inderdaad haha!
    Alleen heb nu nog maar 1 test staafje.. En mijn piekvruchtbaarheid moet nog komen.. Volgens cb duurt de knipperende smiley 2 dagen, en de smiley die blijft staan ook 2 dagen.. Zal ik dan morgen maar met de z&k testen en dan maandag weer met m'n laatste cb?

19. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow fijn Vada! Dus toch wat later idd. Ik zou morgen dan gewoon 2x een z&k doen en dan maandag weer je cb.

Hier nog geen verandering helaas. Misschien heb ik nu gewoon standaard wel een licht streepje..:( Hoor wel dat sommige vrouwen dat hebben, maar dan zou je denken dat dat vorige maand ook zo had moeten zijn.. Ach ja zo langzamerhand het maar om de dag gezellig gaan maken zo ver dat lukt, en dan zien we wel wat de testjes doen ;)

Vervelend van je buikgriepje jellybean. Hopelijk knap je snel weer op. De 27e komt steeds dichterbij gelukkig ;)

20. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Ja dan doe ik dat toch maar..
    Kon het niet laten on vanavond nog even een z&k te doen.. Die knalde eruit! Gelukkig dat ik door ben gegaan met testen, had echt vorige week m'n ei al verwacht..
    Jeetje nog steeds niet.. Balen zeg! Had zo voor je gehoopt dat je een x een kortere cyclus zou hebben!
    Veel plezier met om de dag klussen, en dat er maar snel een knaller mag komen!

Deel Deze Pagina