hallo meiden, aangezien m,n cyclus raar doet en m,n temp en ik toch echt t idee heb dat m,n ei nog moet komen toch nog een ovu test gedaan.. heb deze alleen nooit gebruikt.. vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met de cassette ovu testen van testjezelf.nu??!!
Hey Maybe, Ik heb deze testen gebruikt toen ik begon in de mmm. Helaas waren ze bij mij ltijd zo. En omdat de controle lijn ook niet bepaald donker wordt leek hij altijd positief. Ik vind het ondingen.
Ik kon er wel duidelijk mijn ovulatie mee opsporen. Ik bekeek de testen in een rijtje van een paar dagen. Dan is wel goed zichtbaar wat het lijntje doet. Maar dat zal misschien ook per vrouw verschillen.
@tlc.. bedankt voor je antwoord.. gisrer avond was de test lichter en die van vandaag ook.. zal vanavond even een foto van het rijtje plaatsen
Heey Ik gebruik deze testen ook .. Ik vind ze duidelijk maar je moet wel lang wachten voordat het streepje donkerder word ...
Het is lastig af te leze met die dunne streepjes waarbij ook de controlelijn niet echt donker wordt.. Ik zou volgende keer andere nemen. Wat ik me opeens herinner: ik had toen gemaild naar testjezelf dat ik de testen onduidelijk vond. Met bijlagen erbij en zei zijden positief terwijl dat uiteindelijk niet zo bleek te zijn (ivm de testen van de gyn). Toen terug gemaild en toen bericht gekregen dat ze het vervelend vonden en dat ze me tegemoet wilden komen door me nieuwe testen of zwangerschapstesten te sturen. Toen ik antwoordde dat ik daar mee akkoord ging heb ik niks meer gehoord en ook nooit de testen ontvangen... :S
@lw: dat is inderdaad niet echt netjes dan zeg..!! ach im zie wel wat er gaat gebeuren verder... zit nu al zo lang op m,n ei te wachten dat ik af en toe de hoop begin te verliezen dat er uberhaubt ene eijte komt
die eerste lijkt positief maar idd ook geen ervaring met deze test.. hopelijk snel een eisprong en tempstijging