Hoi dames ik heb vandaag een test gedaan van de gewone predictor niet die vroege Wie heeft daar echt positief mee gestest? En ook daadwerkelijk zwanger? Zit nu aardig te twijfelen omdat ie bij mij positief is en rare verhalen heb gelezen van de urly geld dat ook voor de gewone? Hoop dat jullie me kunnen helpen?
Geen verstand van deze testen maar ziet er inderdaad positief uit! Morgen even ander merk proberen! Succes, hoop dat je gewoon zwanger bent.
Hij lijkt mij positief maar ik heb heel veel verhalen over deze test gehoord die vals positief of vals negatief aangaven. Ik zou morgenochtend met openingstijd bij de kruitvat of wat dan ook staan Ik hoop dat het een zwangerschap betreft!!
De early is inderdaad flink bagger, maar zover ik weet doet e gewone het goed. Voor de zekerheid vandaag gewoon nog eens testen meis met een betrouwbaarder merk. Laat je nog iets weten?
de gewone heb ik ook slechte ervaring mee. was dit binnen afleestijd? voglens mij na een aantal minuten kreeg ik toen een streepje en niet zwanger helaas
Goedemorgen dames, Ik ga vandaag een cb plus halen dat is de enigste wat de winkel in de buurd heeft, en morgen komen die van zwangerenkids.nl binnen het was wel binnen de afleestijd maar ga nog niet juichen tot ik het zeker weet haha en natuurlijk laat ik het jullie weten tot strakies
De gewone predictor is ook bagger. Heb vaak genoeg duidelijker positief getest maar was ECHT niet zwanger
Nou de cb plus was omo wit dus dan naar wachten op de rode duivels ook al heb ik nergens last van van de buik :-S
K had precies dezelfde testen had daar toen een topic over geopend. Ik was niet zwanger had 2 positieve testen, voooor mij never meer die testen , de maand erop mer kruidvat getest en was zwanger een dikke knaller , hoop dat het bij jou wel positief is anders moet je die topic maar is bekijken van mij gr