hallo allemaal aangezien ik een onregelmatige cyclus heb en niet precies weet wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb wil ik zoveel mogelijk gaan testen met ovulatietests. wie heeft er voor mij nog tests over en heeft ze niet meer nodig? graag reacties en alvast bedankt!!!
ik geloof dat ik er nog een paar heb. zal even kijken laat anders in een pb even je adres achter, dan zal ik ze donderdag op de post doen (op mn werk)
Dank je wel, Marnat.. Voor het vermelden van mijn topic. Ik heb inderdaad nog steeds testen over. Bij interesse kun je me een pb sturen. Liefs!
Info over Ovulatie en werking Ovulatietest Ovulatietesten Deze dan ? ik heb er verder geen verstand van ik gebruikte ze niet .
Ja dat begrijp ik . maar als dat niet lukt ! Mis kun je nog in het gratis deel kijken , zetten meiden ze ook wel eens neer . Deze staat bij het forum deel: diversen : Ovu testen, zwangerschapstesten en foliumzuur En mis staan daar meer meiden die iets hebben.
kijk eens op de site van Ovulatietesten en zwangerschapstesten - babyboomshop daar vind je goedkope ovulatie testen deze zijn heel betrouwbaar heb ze ook gekocht besteld, betaald en 2 dagen later had ik ze al. Ook bieden ze regelmatig gratis 5 ovulatietesten aan tegen een betaling van verzendingskosten heb ik 2 keer aangevraagd hihihi 1keer op mijn naam en 1 keer op mijn man zijn naam Stuur hen eens een mailtje