Hi meiden, Weten jullie toevallig als je geen vruchtbaar slijm meer hebt (en wel een paar dagen hebt gehad) dat je dan geen eisprong meer hoeft te verwachten? Het is nu al een aantal dagen minder en stugger. Kan de eisprong alsnog komen? Heb nog geen knaller gehad op mn ovulatietest (vandaag cd 24), maar ik vermoed dat ik de piek gemist heb..
Voordat ik deze vraag stelde had ik voor de zekerheid een kv testje gedaan. Zag er niks op. Paar uur later zie ik ineens een streepje maar volgens mij is dit het beruchte pennenstreepje waar ik weleens over heb gelezen. Hij is heel dun en zie er ook niet echt roze in. Zal m wss als negatief moeten beschouwen
Nou? Dat weet ik zo net nog niet! Ik zou checken of ie oploopt! Maar ik ben dan ook neurotisch met testen haha!
Deze streep staat inderdaad op de verkeerde plaats,en dus is deze test negatief.Hij staat veel te dicht op de controlestreep.
Ik denk dat dit geen positieve test is, maar een indrooglijntje. De strepen staan echt veel te dicht op elkaar...
Ik vond 'm ook al te dicht op de controlestreep staan. Beschouw 'm ook als negatief en probeer het over een paar daagjes weer
Ik was eigenlijk ook meer bezig met het opsporen van mn ei zoals jullie zien aan mn eerste post dus weet iemand of mn ei alsnog kan komen als ik al een tijdje geen vruchtbaar slijm meer heb?
Hoi proudmom, ben je ook al aan het temperaturen? Dit helpt je misschien je ovulatie op te sporen, evt samen met de Ov testen. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, vond ze altijd erg onduidelijk. Tempen heeft mij meer info gegeven over mijn cyclus persoonlijk.
Hoi RQ33, heb nog nooit getempt omdat t me zo'n 'gedoe' lijkt eerlijk gezegd. En dan weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest toch? Meestal geven de ovutesten wel duidelijkheid. Deze ronde alleen (nog) niet
De combinatie van de twee is goed ovulatietesten geven geen garantie ze springen ik had deze ronde een positieve ovutest op 9de dag maar temp steeg niet pas op dag 20 terug positieve ovu test en dag 22 steeg temp. Voor zelfde geld had ik eitje gemist hierdoor uitgaande van ovutest en had ik mezelf onozel getest
Ik heb uberhaupt nog geen echte posi ovutest gehad. Wel vrij donker streepje maar niet even donker. Of piek gemist of uberhaupt nog geen piek gehad. Test nog even door, al heb ik af en toe wel eens een dag niet getest dus deze ronde is sowieso al erg rommelig